فوق ستاره آرژانتینی پردرآمد ترین بازیکن جهان شد

تمدید قرارداد مسی با بارسلونا به روایت تصویر

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید برای افزایش شانس قهرمانی تیمش در لالیگا برنامه ویژه‌ای در نظر دارد.
کد خبر: ۶۷۴۲۵۶
تمرینات ویژه سیمئونه برای مهار مسی

به نقل از مارکا، با وجود اُفت شدید لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسلونا، هموطن وی روی نیمکت اتلتیکومادرید به هیچ وجه خطری که کاپیتان آلبی سلسته می‌تواند برای شاگردان او به وجود آورد را نادیده نمی‌گیرد.

بازی مسی مدتی است که دچار اُفت شده، شمار گل‌های او کاهش پیدا کرده است و به نظر می‌رسد که این بازیکن در حال حاضر از بازی‌ خود لذت نمی‌برد. با تمام اینها دیه‌گو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید می‌داند که مسی هنوز یکی از بهترین‌های فوتبال دنیاست و مسلماً خطرناک‌ترین تهدید برای مردان او در خانه بارسلونا به شمار می‌آید.

اتلتیکو امشب (شنبه) در هفته سی‌وهشتم لالیگا در دیداری که حکم فینال را برای تعیین قهرمان رقابت‌ها دارد، باید بارسا را متوقف کند. در این بین سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو نگاهی ویژه به مسی دارد، به او که نشان داده حتی در دوران اُفت خود هم می‌تواند یک شب رویایی داشته باشد، همان چیزی که در بازی تیمش و منچسترسیتی انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد.

مسی تا پیش از روی کار آمدن دیه‌گو سیمئونه به عنوان سرمربی اتلتیکومادرید آمار فوق‌العاده‌ای در بازی‌هایش برابر روخی بلانکو به ثبت رسانده است. مسی از فصل 07-2006 که اولین بازی خود را در تیم اصلی بارسلونا انجام داده است در تمام دیدارهایی که برابر اتلتیکو به میدان رفته حداقل یک گل زده است. مسی اما در پنج بازی اخیرش برابر اتلتیکومادرید حتی یک گل هم نزده است که نشان‌دهنده موفقیت برنامه‌های سیمئونه برای مهار هموطن خود است.

سیمئونه این بار هم تمهیدات خاصی را برای مهار مسی که در این فصل 28 گل لالیگایی زده، اندیشیده است. طبق اعلام مارکا او در تمرینات دو روز اخیر شاگردانش برنامه ویژه‌ای برای افزایش آمادگی مدافعان خود داشته است به نحوی که تعدادی از تکنیکی‌ترین بازیکنان روخی بلانکو را مسئول محک زدن مدافعان تیم در موقعیت‌های تک به تک کرده است.

این تمرینات برای تمام مدافعان تیمش چه مدفعان اصلی اتلتیکومادرید، خوانفران، میراندا، گودین و فلیپه لوئیس که قرار است در بازی امشب به میدان بروند و چه مدافعان نیمکت‌نشین،‌ مانکی‌یو، خیمنس، آلدرویرلد و اینسوا در نظر گرفته شده است.

تمرین ویژه دیگری که سیمئونه برای خنثی‌سازی خطر مسی، بازیکنان خود را موظف به انجام آن کرده است مربوط به سه هافبک‌ اتلتیکومادرید می‌شود. در این تمرین که هدف سیمئونه از آن افزایش آمادگی و هوشیاری مهره‌های میانی تیمش برای متوقف کردن استارت‌های مسی است، گابی، تیاگو و سوارز هریک به طور اختصاصی مسئول متوقف کردن بازیکنی شدند که از فاصله 40 متری دروازه حرکتی را شروع می‌کنند.

مسی چندی پیش اعلام کرد انگیزه زیادی دارد تا با کمک به بارسلونا مسبب پیروزی این تیم شود و قهرمانی را به سرمربی فقید خود تیتو ویلانووا تقدیم کند. روز گذشته هم اعلام شد که او برای تمدید قراردادش با سران بارسا به توافق رسیده است که این موضوع خود می‌تواند نقش بسزایی در افزایش روحیه وی داشته باشد.

مسی و یارانش تنها در صورتی قهرمان لالیگا خواهند شد و از قهرمانی فصل گذشته ‌خود دفاع خواهند کرد که اتلتیکو را شکست دهند، اتفاقی که در پنج رویارویی اخیر دو تیم رخ نداده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها