فوق ستاره آرژانتینی پردرآمد ترین بازیکن جهان شد

تمدید قرارداد مسی با بارسلونا به روایت تصویر

جدیدترین اخبار و اظهارنظرهای مربوط به جام جهانی 2014 را اینجا بخوانید.
کد خبر: ۶۷۳۴۳۱
از اعتراف مسی تا امیدواری رونی به قهرمانی انگلیس

سایت جام جم ورزشی - به فاصله کمتر از یک ماه به آغاز جام جهانی ترکیب اکثر تیم ها برای حضور در جام جهانی مشخص شده است. هم اکنون تیم های ملی شرکت کننده در جام جهانی دیدارهای تدارکاتی مختلفی برگزار می کنند.

لو جوانان تیمش را ستود

تیم ملی آلمان که خود را برای حضور در جام جهانی آماده می کند در یک دیدار دوستانه به تساوی بدون گل مقابل لهستان دست یافت.

یوآخیم لو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل لهستان گفت: بازی خوبی بود. تعدادی از بازیکنان تازه وارد را بازی دادیم که شگفت انگیز ظاهر شدند. آنها خیلی خوب کار کردند و به معنای واقعی تیم بودند. وی افزود: بازی سازمان دهی شده خوبی داشتیم و خیلی خوب بازی کردیم. با اینکه هیچ گلی به ثمر نرسید اما بازی جذابی را شاهد بودیم. این دیدار نشان داد که برای جام جهانی تقریبا آماده شده ایم.

شایان ذکر است جولیان دراکسلر برای نخستین بار بازوبند کاپیتانی تیم ملی آلمان را بست.

فالکائو در لیست ابتدایی کلمبیا

نام رادامل فالکائو در لیست ابتدایی تیم ملی فوتبال کلمبیا قرار گرفت.

ستاره اول فوتبال کلمبیا سال گذشته به دلیل مصدومیت تحت عمل جراحی قرار گرفت و به همین دلیل احتمال اندکی برای حضور وی در جام جهانی وجود داشت اما خوزه پکرمن سرمربی کلمبیا نام او را در لیست ابتدایی تیم قرار داد تا او برای حضور در برزیل شانس زیادی پیدا کند.

فالکائو پیش از این نیز از آمادگی خود برای بازی در جام جهانی صحبت کرده بود.

زلاتان در جام جهانی

زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی تیم پاری سن ژرمن فرانسه یکی از تماشاگران ویژه رقابت های جام جهانی برزیل خواهد بود.

این ستاره سوئدی با دعوت رونالدو ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل به ریودوژانیرو سفر می کند البته این موضوع هنوز قطعی نیست. رونالدو از ابراهیموویچ درخواست کرده که به برزیل بیاید و جام جهانی را از نزدیک تماشا کند. این ستاره سوئدی گفته که ممکن است به دلیل جام جهانی تمام برنامه های تابستانی اش را به هم بزند. تیم ملی سوئد با زلاتان ابراهیموویچ در پلی آف جام جهانی مقابل پرتغال شکست خورد تا از راه یابی به جام جهانی برزیل ناکام بماند. ابراهیموویچ پس از شکست سوئد گفته بود که جام جهانی بدون او ارزشی ندارد.

رونی: انگلیس می تواند قهرمان جام جهانی شود

وین رونی مهاجم 28 ساله تیم ملی فوتبال انگلیس اظهار داشت که تیم ملی کشورش شایستگی قهرمانی در جام جهانی را دارد.

او به روزنامه دیلی میل گفت: ما می توانیم قهرمان جام جهانی باشیم. انگلیس توانایی این را دارد که در برزیل تاریخ سازی کند. همیشه برای دیدن افتخارات انگلیس مردم به گذشته نگاه می کردند اما اکنون وقت آن است که همه به زمان حال نگاهی بیندازند.

رونی درباره آمادگی خودش برای حضور در جام جهانی گفت: احساس می کنم جام جهانی 2014 متعلق به من است در حالی که در دو جام جهانی گذشته یعنی 2006 و 2010 چنین احساسی نداشتم. من کاملا آماده ام و بیش از هر زمانی برای آغاز جام جهانی هیجان زده هستم.

هونتلار: برزیل و آرژانتین مدعیان اصلی هستند

مهاجم تیم ملی فوتبال هلند در جام جهانی تیم های برزیل و آرژانتین را مدعیان اصلی قهرمانی در این دوره از رقابت های جام جهانی معرفی کرد.

کلاس یان هونتلار مهاجم هلندی و شالکه 04 آلمان به ساکرنت گفت: اسپانیا بعد از برزیل و آرژانتین می تواند مدعی دیگر باشد البته این را به دلیل عملکرد شش سال اخیرشان می گویم. شیلی دیگر مدعی جام جهانی می تواند باشد. به نظر من علاوه به شیلی سایر تیم های آمریکای جنوبی در این جام جهانی بیش از اندازه خطرناک خواهند بود.

هونتلار اظهار داشت: کسی از تیم ملی هلند انتظار رسیدن به فینال جام جهانی را ندارد زیرا تیم ترکیبی از بازیکنان جوان و تازه وارد است. هدف ابتدایی ما این است که از گروه خود بالا بیاییم و بعد از آن به مراحل بعدی فکر می کنیم.

مسی: هنوز مارادونا نشده ام

لیونل مسی اعتراف می کند هنوز نتوانسته نقشی را که مارادونا برای آرژانتین درجام جهانی داشت او در تیم ملی کشورش داشته باشد.

لیونل مسی گفت: مقایسه من و مارادونا خیلی خوب است اما هنوز نمی توانم بپذیرم یک مارادونای دیگر شده ام.

برنده چهار توپ طلای فوتبال دنیا افزود: مارادونا کارهای زیادی برای تیم ملی انجام داد و من فکر نمی کنم تا زمانی که یک بازیکن جام جهانی را نبرد می تواند از مارادونا سبقت بگیرد. امیدوارم در برزیل بتوانم کاری را برای آرژانتین انجام دهم که قبلا مارادونا می توانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها