رسانه های آمریکایی امروز با استناد به اقرارنامه های مالیاتی، میزان ثروت باراک اوباما رییس جمهور آمریکا و همسرش را اعلام کردند.
کد خبر: ۶۷۴۰۸۲
میزان ثروت اوباما اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری آمریکایی یونایتد پرس اینترنشنال، اسناد اقرارنامه های مالیاتی نشان میدهند که باراک اوباما و همسرش میشل اوباما ثروتی معادل 7 میلیون و 150 هزار دلار دارند.

کاخ سفید نسخه ای از سندی مالی را مربوط به سال 2013 منتشر کرد که دامنه حداقل و حداکثر ثروت رییس جمهور آمریکا را بین یک میلیون و 950 هزار دلار و 7 میلیون و 150 هزار دلار نشان می دهد.

زوج کاخ سفید نشین آمریکا، حساب های بانکی خود را در بانک «جی پی مورگان چایس» افتتاح کرده اند و همچنین حساب های ذخیره دانشگاهی برای فرزندان خود باز کرده اند.

بر اساس این گزارش، اوباما از کتاب خود معروف به «رویاهای پدرم» بین 50 تا 100 هزار دلار درآمد کسب کرده و از فروش کتاب «جسارت امید» نیز 15 تا 50 هزار دلار درآمد داشته است.

بر اساس اسناد موجود، اوباما در شرکت «داو جونز اسمیت» شریک است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
۰
۰
بیچاره از پول دارای ما فقیر تره.
سالار
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
۰
۰
اوباما به پول ایران نزدیك به 21450000000تومان كه پول توجیبی بعضی از آقایان می شود، ثروت دارد
افسوس
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
۰
۰
ركوردار همه چیز شدیم منتها به صورت منفی و تاسف بار!!!رئیس جمهور امریكا انگشت كوچیكه خاوری هم نمیشه؟؟؟غصه بخوریم یا تاسف!
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
۰
۰
روزنامه جام جم لطفا ثروت مسئولان جمهوری اسلامی رااعلام كنید.مشخص است هروزیر یانماینده مجلس ایران از اول انقلاب تا حالا ثروتش ازباراك اوباما بیشتراست.برخی ها كه بالای 50 میلیارد دلار ذخیره كرده اند.
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
۰
۰
درود بر اوباما .ای كاش برخی مسئولان كشور خودمان مثل او بودند و زیاده خواه نبودند و بیش از50 درصد ملت ایران در فقر نبودند.درود بر خدمتگزاران ملت شریف و قهرمان ایران

نیازمندی ها