برای انتخاب تیم فصل بعد با کسی تعارف ندارم

حسینی:‌ در برزیل زنگ تفریح نمی‌شویم

مدافع ملی‌پوش تیم پرسپولیس گفت که برای انتخاب تیم فصل آینده‌اش با هیچ‌کس تعارف ندارد.
کد خبر: ۶۷۳۱۱۹
حسینی:‌ در برزیل زنگ تفریح نمی‌شویم

سایت جام جم ورزشی - سید جلال حسینی در مورد احساسش با نزدیک شدن به جام جهانی گفت: بازی در جام‌جهانی رویای بزرگ من است و رویای بزرگ همه بازیکنان فوتبال. در این سال ها خیلی تلاش کردم و متاسفانه در دوره قبل جام‌جهانی را تجربه نکردم. الان هم باید تلاشم را بیشتر کنم تا در فهرست نهایی کی‌روش باشم. رقابت سختی در تیم‌ ملی‌ وجود دارد ولی همه ما تلاش می‌ کنیم در بهترین فرم راهی جام‌جهانی شویم.

او در مورد خط خوردن برخی بازیکنان از فهرست تیم ملی عنوان کرد: ما در ایران بازیکنان فوق العاده ای داریم ولی کی‌روش فقط 23 نفر را می‌ تواند به جام‌جهانی ببرد و دست او برای انتخاب نفرات باز نیست. آنهایی که خط خوردند واقعا در اردوهای قبلی فوق العاده کار کردند و می‌ توانند در آینده خیلی به تیم‌ملی‌ کمک کنند. آنها نباید ناامید و ناراحت باشند چرا که فوتبال برای مبارزه کردن است.

حسینی در مورد اینکه فکر می‌ کند انتظار مردم از تیم‌ملی‌ در جام‌جهانی باید در چه حد باشد گفت: خوشبختانه مردم ما فوتبال را به خوبی می‌ فهمند. فرصت های زیادی را برای آماده سازی از دست دادیم و در اردوی آفریقای جنوبی هم با اینکه خیلی خوب بدنسازی کردیم ولی تعدادی از بازیکنان غایب بودند. انتظار مردم نباید غیرمنطقی باشد. آنها از ما حمایت و ما را دعا کنند و بازیکنان هم قول می‌ دهند با نهایت تلاش خود به فکر آبروی فوتبال ایران باشند.

مدافع تیم ملی در مورد اینکه کدام بازی ایران در جام‌جهانی را مهم و کلیدی می‌ داند خاطرنشان کرد: در هر تورنمنتی اولین بازی بسیار مهم است. شناخت زیادی از نیجریه نخواهیم داشت و آنها هم ما را نمی‌ شناسند. مطمئنا این بازی مهمترین و سنگین ترین بازی ایران در جام‌جهانی خواهد بود. اگر مقابل نیجریه نتیجه بگیریم روحیه تیم‌ملی‌ چند برابر خواهد شد و این خیلی به ما کمک خواهد کرد.

وی در مورد اینکه برخی معتقدند ایران در جام جهانی شاید زنگ تفریح باشد گفت: اصلا نباید چنین فکری به ذهن ما خطور کند. مطمئن باشید بازیکنان تیم‌ملی‌ نهایت تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا مردم را شاد کنند. قول می‌ دهیم مبارزه کنیم و قرار نیست زنگ تفریح باشیم. درست است که بازی های سنگینی در پیش داریم و از طرفی فرصت های زیادی را از دست دادیم ولی می خواهیم از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.

حسینی در ادامه در مورد شرایط فعلی پرسپولیس که باعث ناراحتی بازیکنان این تیم شده است، عنوان کرد: شرایط واقعا سخت و حساس است و رحیمی هم کار سختی دارد. از یک طرف باید بدهی های سنگین باشگاه پرداخت شود و از طرفی همه می‌ خواهند پرسپولیس یک تیم پرقدرت را برای فصل آینده آماده کند. امیدوارم رحیمی در کارش موفق باشد.

این بازیکن در مورد شایعه توافقش با یک تیم قطری گفت: مربیان و مدیرانی که مرا می‌ شناسند، می‌ دانند که هیچ وقت دروغ نمی‌ گویم. من برای انتخاب تیم فصل آینده ام با کسی تعارف ندارم و الان هم می‌ گویم که اولویتم پرسپولیس است و برای فصل آینده با مدیرعامل باشگاه صحبت خواهم کرد. من به رحیمی خواهم گفت که پرسپولیس باید قوی بسته شود. نباید در لیگ قهرمانان آسیا فقط یک شرکت کننده باشیم. پرسپولیس باید در بین 4 تیم برتر آسیا قرار بگیرد و یکی از شرط های من این است که باشگاه یک تیم قوی ببندد.

حسینی تاکید کرد: باید با باشگاه حرف بزنم تا ببینم شرایط چگونه پیش خواهد رفت. دوست ندارم پرسپولیس را ضعیف ببینم و خیلی زشت است که این تیم در آسیا در مرحله گروهی حذف شود. هیچ وقت دوست ندارم این اتفاق را ببینم. شما دیدید که متاسفانه سه تیم ایران در همین مرحله گروهی حذف شدند. دوست ندارم این اتفاق برای پرسپولیس رخ دهد.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها