سخنگوی باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه اختلافی با علی دایی ندارد تصریح کرد تنها هدف ما در هیات مدیره و کمیته فنی کمک به سرمربی تیم است .
کد خبر: ۶۷۳۵۱۶
استیلی : تنها هدف مان کمک به دایی است


جام جم ورزشی /حمید استیلی با اشاره به اینکه وظیفه کمیته فنی مشخص بوده و به هیچوجه قصد دخالت در کار علی دایی را ندارد ، گفت : وظیفه این کمیته‌ هدایت و حمایت مسائل فنی باشگاه است. نه تنها تیم اصلی که همه تیم‌های پایه و هر جا که مسائل فنی وجود داشته باشد کمیته‌ فنی به آن کمک می‌کند و راهکار می‌دهد. ضمن این که روی کار آنها نظارت هم دارد. برنامه هفتگی، ماهانه و سالانه می‌دهد و به هیچ عنوان بحث دخالت آن در کار کادر فنی مطرح نیست.
وی در پاسخ به این سئوال که یکی از دغدغه های موجود بر می گردد به مصاحبه های اعضای این کمیته و بویژه در زمانی که تیم نتیجه نمی گیرد ، در این زمینه چه تمهیدی دارید ؟ گفت : یکی از آیتم‌های ما شرح وظایف اعضای کمیته‌ فنی در رابطه با مصاحبه‌هاست و این که تا چه حدی می‌توانند صحبت کنند. مصاحبه‌ای که به آرامش تیم لطمه بزند از سوی خود مدیرعامل و هیات مدیره برخورد می‌شود. البته این افراد هم برای کمک آمده‌اند و نقش دخالتی ندارند. اگر انتقادی به عملکرد فنی تیم هست، در فضای باشگاه انجام می‌شود و به هیچ وجه این مسائل به رسانه‌ها برده نخواهد شد. نقد باید به نفع تیم باشد نه این که با بردن مشکلات به رسانه‌ها آرامش تیم را بر هم زند.

حمید استیلی که با ایسنا گفت و گو می کرد ، در عین حال راجع به تلاش های انجام شده برای رفع مسدودیت حساب مالی باشگاه گفت : با چند تن از اعضای هیات مدیره صحبت کرده و به همراه یکدیگر در تلاش هستیم این مشکل را حل کنیم. فکر می‌کنم تا چند روز آینده مشکل رفع می‌شود. ضمن این که خود وزارت ورزش هم در این مساله به ما کمک می‌کند.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا باشگاه پرسپولیس با بازیکنان مورد نظر خود برای فصل بعد صحبتی کرده است یا خیر ، گفت :فعلا مشکل اصلی ما حساب‌های باشگاه است. ضمن این که مذاکره با بازیکنان هم بر عهده مدیرعامل باشگاه و کمیته‌ فنی است که بر اساس فهرستی که سرمربی به باشگاه داده با بازیکنان صحبت کرده و آنها را جذب تیم می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها