آشا محرابی، بازیگر سریال «خط»:

اعتقاد زیادی به سرنوشت دارم

«کامران تفتی» در مراسم تجلیل از عوامل سریال «خط» قول ساخت سری دوم آن را از حامیان مالی سریال گرفت.
کد خبر: ۶۷۲۱۶۵
سری دوم «خط» ساخته می‌شود

مراسم تجلیل از عوامل مجموعه تلویزیونی «خط» به کارگردانی «عباس رنجبر» 19 اردیبهشت باحضور احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران، محمدهادی ایازی معاون سابق فرهنگی هنری شهرداری تهران، حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، حسین مسافرآستانه، فضل‌الله شریعت‌ پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه 3 سیما، عوامل سریال و نمایندگان رسانه‌های جمعی در تالار آبگینه برگزار شد.

/Media/Image/1393/02/13/635347554016908137.jpg

در ابتدای این مراسم رنجبر در سخنانی گفت: در ابتدا صحبت‌هایی با آقای کاشانی داشتیم و و پس از آن هم نشستی با دکتر ایازی داشتیم و گویا ایشان هم کمبود اخلاق شهروندی را حس کرده بود و سریع به آقای رمضانی گفتند که قرارداد را بنویسند. بعد هم با آقای کیانی بودیم که مدیریت فرهنگی داشتند نه مدیریت سرهنگی.

وی ادامه داد: شهرداری به قلم مجموعه ما اعتماد کرد و شهرداری و شبکه سه سیما به سرعت با هم پیوند خوردند.

در ادامه مراسم نیز مسجدجامعی در سخنانی اظهارداشت: مهم‌ترین وظیفه ما به عنوان مسئولان شهری کار در حوزه رفتار، عملکرد و عمل اجتماعی است که آن را مدیریت می‌کنیم. مسائل عمرانی و کالبدی ذیل مسائل اجتماعی است.

وی ادامه داد: شهر برای شهروند است و نه برعکس و در این حالت انسان اهمیت پیدا می‌کند. انسان یک ساخت فردی و یک ساحت جمعی دارد و آنچه برای ما بیشتر اهمیت دارد، ساحت جمعی است. در دنیای امروز فضای مجازی و شیوه زندگی؛‌انسان‌ها را به سمت تنهایی پیش می‌برد و همه حس تنهایی داریم و این حس به دلیل زایل شدن اجتماع است.

همچنین در بخش دیگری از مراسم از محمود پاک‌نیت که نقش حاج رئوف را ایفا کرده بود، تجلیل شد. پاک نیت هنگام دریافت جایزه خود عنوان داشت: انسان همیشه می‌تواند ساخته شود. ما به دنیا نیامده‌ایم که گناه کنیم و گناه آلود این جهان را ترک کنیم. می‌توانیم گناهانمان را پاک کنیم و انسان از این دنیا برویم.

آشا محرابی بازیگر نقش سوگند نیز هنگام دریافت هدیه خود اظهارداشت: آنچه که باعث شد سوگند بتواند سیاوش را بپذیرد، اعتماد این دختر به پدر خود بود. وقتی حاج رئوف چیزی را می‌گوید و تصمیم می‌گیرد، دخترش هم از او پیروی می‌کند.

/Media/Image/1393/02/13/635347553987430185.jpg

سخنران بعدی مراسم ایازی بود که گفت: مسائل اجتماعی امروز جزو مسائل حساس است و جامعه ما انتظار دارد که اهالی فرهنگ و هنر در حوزه مسائل اجتماعی ورود پیدا کنند و آنها را بیان کنند.

وی افزود: شما در آینده‌ای نزدیک شاهد خواهید بود که موضوعات اجتماعی به نحوی بیان خواهند شد که نقش جدی‌تری را اصحاب فرهنگ ایفا خواهند کرد.

تجلیل از عوامل سریال بخش دیگر این مراسم بود. کامران تفتی هنگام دریافت هدیه خود درمطلبی کوتاه اظهارداشت: در سریال خط همه ادب و اخلاق رابه من یاد دادن که هرقدر سرت پایین‌تر بود، جایزه بزرگ‌تری در انتظار توست. من از حامیان سریال درخواست می‌کنم که سری دوم سریال خط هم ساخته شود. قول می‌دهیم بی‌نقص‌تر و بهتر باشد و اتفاق بزرگ‌تری بیافتد.

کل کل فوتبابی ایمان صفا که طرفدار تیم پرسپولیس بود، با غفاری مجری برنامه که طرفدار تیم استقلال بود نیز از حواشی این مراسم بود که در طول اهدای جوایز ادامه داشت. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مینا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
۰
۰
عالیه خیلی خوش حالم وااااااااااااااااای اگه بشه چی میشهههههههههههههه

نیازمندی ها