افرادی که در پی اختلاف ملکی ، به خانه یک مرد روستایی در دلگان زاهدان در استان سیستان و بلوچستان شبیخون زده و چهار عضو خانواده وی را کشته بودند، تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۷۲۰۷۶
مرگ ​4 عضو خانواده روستایی در ​حمله مهاجمان

به گزارش جام‌جم، بامداد هجدهم اردیبهشت امسال ساکنان روستای جبرآباد شهرستان دلگان با شنیدن صدای پی در پی گلوله از خانه‌هایشان خارج و متوجه شدند خانه یکی از روستاییان در حال سوختن است.مردم به کمک ساکنان خانه شتافتند و از سامانه 125 آتش‌نشانی درخواست کمک کردند.

آتش‌نشان‌ها با اعزام به روستا، آتش را خاموش کردند و با جستجوی خانه روستایی که جز خرابه‌ای از آن بر جا نمانده بود، پیکر‌های سوخته زوج جوان و دو فرزند آنها را پیدا و با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی منتقل کردند.

با تشکیل پرونده و به دستور قضایی، تحقیقات برای رازگشایی از این پرونده آغاز و با توجه به نظریه کارشناسان پزشکی قانونی معلوم شد این چهار عضو خانواده ابتدا با شلیک گلوله کشته شده اند‌ و سپس پیکرهایشان در آتش سوخته است.

با اطلاعات به دست آمده، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و ماموران با تحقیق از روستاییان پی بردند پدر خانواده بر سر یک زمین زراعی با چند نفر اختلاف داشته و حتی چند بار خود و خانواده‌اش از سوی آنها تهدید به مرگ شده‌اند. به این ترتیب، این افراد تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفتند.

سرهنگ عامری، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در این باره گفت: هویت عاملان حادثه مشخص و تلاش پلیس برای دستگیری آنها آغاز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها