مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز گفت که شرکت ایتالیایی «اس آی» خواهان وارداتِ گازایران پس از تکمیل خط لوله صادرات گاز به اروپا شده است.
کد خبر: ۶۷۱۷۸۵
ایتالیایی‌ها خواهان واردات گاز از ایران هستند

علیرضا کاملی در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت اظهار داشت: این شرکت ایتالیایی پیش از این نیز همکاری طولانی مدتی با شرکت ملی صادرات گاز در زمینه نفت خام داشته است.

مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز همچنین از مذاکره با شرکت ژاپنی سوجیتسو یکی از بزرگترین شرکت های ژاپنی خبر داد و گفت: این شرکت مقام دوم از نظر سهم ال ان جی را در ژاپن دارد.

کاملی خاطر نشان کرد: سوجیتسو پیش از این نیز مذاکراتی را با شرکت ملی نفت ایران در زمینه ساخت ال ان جی در منطقه پارس شمالی و همچنین پروژه ایران ال ان جی داشته است.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت ،گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار گسترش دیپلماسی انرژی و تقویت تولید داخلی شانزدهم اردیبشت ماه با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.

این نمایشگاه با مشارکت 1200 شرکت داخلی و 600 شرکت خارجی فعال در حوزه نفت و انرژی از 32 کشور جهان آغاز بکار کرد.

انگلیس، استرالیا، اتریش، آلمان، بلژیک، آلبانی، الجزایر، کانادا، آمریکا، چین، فرانسه، هند، هنگ کنگ، عراق، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، کره شمالی، مالزی، لهستان، رومانی، روسیه، سنگاپور، اسپانیا، سوئیس، تایوان، تایلند، ترکیه، امارات متحده عربی، اوکراین و افغانستان از جمله کشورهایی هستند که توانمندی های خود را در این دوره از نمایشگاه در معرض دید کارشناسان صنعت نفت قرار داده اند.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت ،گاز، پالایش و پتروشیمی که از 16 اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرده امروز پایان می یابد. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها