۳۱ روز تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

فهرست نهایی تیم ملی فوتبال انگلیس اعلام شد

می‌توانیم از بوسنی و نیجریه امتیاز بگیریم

تیموریان: پول زور نگرفته‌ایم، مالیاتش را می‌دهیم

هافبک تیم ملی با ابراز امیدواری از صعود این تیم به مرحله بعدی جام جهانی می‌گوید صعود از مرحله گروهی جام جهانی کار سختی است اما دور از دسترس نیست.
کد خبر: ۶۷۱۷۶۸
تیموریان: پول زور نگرفته‌ایم، مالیاتش را می‌دهیم

آندرانیک تیموریان پیش از آغاز تمرین تیم ملی درباره اردوی آفریقای جنوبی گفت: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و محک خوبی خوردیم. امیدوارم در اردوی بعدی آماده‌تر شویم. در آفریقا به لحاظ شرایط بدنی وضعیت خوبی پیدا کرده‌ایم.

او در پاسخ به سوالی درباره غیبت لژیونرها در تمرین امروز و اینکه گفته می‌شود آنها شاید به اردوی اتریش هم نرسند، اظهار کرد: همه اینها در حد حرف و گمان است. من چنین چیزی را در مطبوعات دیده‌ام اما امیدوارم که این بازیکنان زودتر به جمع ما اضافه شوند. به هرحال آنها هم با تیم‌هایشان قرارداد دارند و باید فدراسیون رایزنی کند تا هرچه صلاح است پیش آید.

هافبک تیم ملی در پاسخ به این سوال که چرا دستش را بسته است، بیان کرد: در بازی با کره و الشباب که با پیراهن استقلال به میدان رفتم، دچار شکستگی شد. باید از آن مواظبت کنم. به هرحال اتفاق است و نباید خطر کنم.

تیموریان در پاسخ به این سوال که چرا از رقم بالای فوتبالیست‌ها دفاع می‌کند، عنوان کرد: در تمام دنیا بیشتر از ایران پول می‌دهند. کسی که در رده بالا باشد، انگشت‌شمار است و همین انگشت‌شمارها میلیاردی می‌گیرند. این پول هم به زور نگرفته‌ایم و مالیاتش را هم می‌دهیم.

او در پاسخ به این سوال که مقصدت برای فصل آینده کجاست، گفت: هنوز برای آینده تصمیم نگرفتم.

تیموریان در پاسخ به این سوال که آیا امیدی به صعود تیم ملی به مرحله بعدی دارد یا خیر؟ اظهار کرد: به هرحال ما زمان بزرگی را از دست داده‌ایم. باید از الان استفاده کنیم تا موفق شویم. حریفمان ما تیم‌های خوبی هستند که قابلیت های بالایی دارند، اما صعود ما دور از دسترس نیست، هرچند که سخت است اما می‌توانیم به مرحله بعد برویم. ما می‌توانیم از بوسنی و نیجریه امتیاز بگیریم و به مرحله بعد برویم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره لباس‌های تیم ملی اظهار کرد: من در این باره قبلا صحبت کردم و امیدوارم این مساله حل شود. شان و شخصیت تیم ملی بالاتر از این لباس است و باید ببینیم اصلا تا حد عوض کردنش با بازیکنان حریف در جام جهانی می‌رسیم یا نه.(ایسنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
قلندر
United States
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
۰
۰
اقای مالیات بده ..این پولها از بیت المال مردم است كه تو داری مالیاتش را میدی و بعدش تو فوتبالیست نیستی .فوتبالیست یعنی پله

نیازمندی ها