پرویز پرستویی که چندی پیش از یک اختلاف مالی با تهیه‌کننده «آژانس شیشه‌ای» سخن گفته بود، درباره صحبت‌های امروز این تهیه‌کننده واکنش نشان داد و تاکید کرد دلیل برای اثبات حرف‌هایش زیاد است ولی ترجیح می‌دهد خودش و سینما را وارد حاشیه نکند.
کد خبر: ۶۷۱۲۸۵
پاسخ پرستویی به ادعاهای تهیه‌کننده فیلم «چ»

هفته گذشته در رونمایی از بسته فرهنگی «من پرویز پرستویی هستم» پرویز پرستویی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر درباره دلایل عدم حضورش در فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا صحبت کرد و دلیل اصلی قبول نکردن بازی در این فیلم را حضور مهدی کریمی تهیه کننده این فیلم سینمایی دانست که پیش از این در پروژه «آژانس شیشه‌ای» نیز با هم همکار بودند ولی بر سر مساله خرید یک خانه که لوکیشین این فیلم نیز بوده است با یکدیگر اختلاف مالی پیدا می‌کنند.

وی در آن نشست با یادآوری خاطرات حضورش در فیلم سینمایی «آژانس شیشه‌ای» بیان کرد: در این فیلم سینمایی لوکیشنی بود که منزل حاج کاظم را به تصویر می کشید. من از آن خانه بسیار خوشم آمده بود و طی صحبت هایی متوجه شدم که تهیه کننده فیلم قصد فروش این خانه را دارد. تصمیم گرفتم تا خانه را بخرم اما مبلغ مورد نظر را نداشتم. بخشی از این پول را پرداخت کردم و از تهیه‌کننده خواستم که مبلغ باقیمانده را که به میزان 15 میلیون تومان بود به صورت قسط به او پرداخت کنم که او هم پذیرفت.

این بازیگر سینما ادامه داد: بعد از پرداخت پول مورد نظر، من چندین‌بار دختر و پسرم را برای دیدن خانه بردم که آنها برای حضورشان در این خانه نقشه هایی کشیده بودند اما یک روز تهیه کننده به من گفت که صاحب خانه اقامت خارج از ایران را گرفته و باید هر چه سریعتر از ایران خارج شود ما نیز باید مبلغ 15 میلیون تومان را هر چه سریعتر به صاحب خانه پرداخت کنیم. آن زمان بود که فهمیدم حتی این خانه به اسم تهیه کننده «آژانس شیشه ای» نیست.

پرستویی توضیح داد: هر چند که من می‌توانستم از طریق قانونی و با توجه به اینکه دو سوم پول خانه را پرداخته بودم اقدام کرده و خانه را تصرف کنم اما بنا به شرایطی و با توجه به اینکه من 15 سال کارمند دادگستری بودم ترجیح دادم که برای این کار در دادگاه حضور پیدا نکنم. بعد به تهیه کننده گفتم مبلغ پولی را که من به شما پرداخت کردم به من بدهید چون خانه را نمی خواهم. زمانی که برای نقد کردن چک به بانک مورد نظر رفتم متوجه شدم که در حساب این تهیه‌کننده تنها 2 میلیون تومان موجودی است، همین مسئله سبب شد تا در شرایط سختی پول خود را به دست آورم.

و اما مهدی کریمی تهیه‌کننده سینما نیز پس از چند روز سکوت صبح امروز در مصاحبه با یکی از سایت های خبری آنچه را که پرستویی در نشست خبری بیان کرده بود خیال پردازی های این بازیگر سرشناس سینمای ایران دانست.

به همین بهانه با پرویز پرستویی درباره این مسئله گفتگویی داشتیم و واکنش وی را درباره اظهارات این تهیه‌کننده جویا شدیم.

پرویز پرستویی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر با بیان این مطلب که ترجیح می دهم درباره اظهارات جدید مهدی کریمی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آژانس شیشه ای» سکوت کنم به خبرنگار مهر گفت: اگر بخواهم به تناقض‌گویی‌های ایشان بپردازم باز هم پرداختن به حاشیه است. ترجیح می‌دهم از خیر صحبت درباره آقای کریمی بگذرم چراکه اگر بخواهم صحبت کنم مجبور هستم مسائل بسیاری را به‌ویژه درباره فیلم سینمایی «روبان قرمز» روشن کنم که در این صورت به حاشیه کشیده می‌شویم و من دوست ندارم که در این حاشیه ها ورود پیدا کنم.

وی ادامه داد: ای کاش ابراهیم حاتمی‌کیا به عنوان کارگردان «روبان قرمز» راجع به روند تولید این فیلم سینمایی و اتفاقاتی که در آن رخ داد، صحبت کند تا بسیاری از مسائل روشن شود، اما من به عنوان پرویز پرستویی ترجیح می دهم که آقای حاتمی کیا هم وارد این حاشیه ها نشود.

پرستویی تاکید کرد: اصلا بهتر بود در آن جلسه هم راجع به کریمی حرف نمی‌زدم. وقتی که خودم بارها تاکید کرده ام که سینما باید از حاشیه دور باشد، نباید یک کتاب کهنه را باز می‌کردم. این آخرین بار بود که درباره فردی چون مهدی کریمی صحبت کردم.

بازیگر نقش حاج کاظم در «آژانس شیشه ای» تاکید کرد: فراموش نکنیم که هر چقدر از این حاشیه‌ها فاصله بگیریم به مخاطب سینما احترام گذاشته ایم.

پرستویی در پایان گفت: تمامی مسائلی که درباره خرید خانه در این مصاحبه از سوی این تهیه‌کننده ذکر شده است، کذب محض بوده و ترجیح می دهم درباره این آدم صحبتی نکنم چراکه او نه نیروی مفیدی برای سینما است و نه تاثیرگذاری در سینما دارد و به نظر من هرچقدر از تعداد این آدم ها از سینما کم شود، به نفع سینما است. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها