زن و شوهری که با شناسایی افراد لاغر و ضعیف، آنها را به بهانه‌های مختلف به محل سکونت خود کشانده و با تهدید اموالشان را سرقت می‌کردند، از سوی ماموران انتظامی تبریز دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۷۰۴۴۴
زوج زورگیر، لاغر‌ها را به دام می​انداختند

به گزارش جام‌جم از تبریز، فرمانده انتظامی شهرستان تبریز در این باره گفت: چند روز پیش فردی با مراجعه به کلانتری 14 تبریز با ارائه شکایتی عنوان کرد، کارگر باغبانی هستم و فردی که قبلا با هم آشنا بودیم، با تلفن همراهم تماس گرفت و گفت به یک کارگر باغبانی برای بیل زنی باغچه مقابل مجتمع نیاز دارد که من نیز با حضور در محل با این فرد ملاقات کردم.

شاکی افزود: صاحبکار مرا به داخل منزلش راهنمایی کرد و پس از وارد شدن به خانه وی با چاقو مرا تهدید کرد اگر فریاد بزنم، مرا خواهد کشت.

شاکی اضافه کرد: مرد صاحبخانه 70 هزار تومان همراه کارت عابربانک و رمز آن را به زور گرفت و در اختیار همسرش قرار داد و او بعد از سه ساعت به منزل بازگشت و عنوان کرد موجودی کارت را سرقت کرده است.

شاکی تصریح کرد: از ترس جانم قادر به مقاومت نبودم و می‌دانستم که اگر اقدامی کنم، چون آنها فردی قوی هیکل هستند، مرا خواهند کشت.

شاکی اضافه کرد: مرد زورگیر مجبورم کرد کنار همسرش عکس بگیرم و دستنوشته‌ای از من گرفت که در آن نوشته شده بود، من شش میلیون تومان به او بدهکار هستم و تهدید کرد، اگر قضیه را به پلیس اطلاع دهم مرا خواهد کشت.

فرمانده انتظامی تبریز تصریح کرد: در پی این شکایت و با توجه به این‌که شاکی ضعیف و ساده‌لوح بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و با دریافت پرینت برداشت پول از کارت بانکی شاکی معلوم شد، سه میلیون و 500 هزار تومان از طریق دستگاه عابربانک از حساب او کارت به کارت شده و زن سارق با سه میلیون تومان از پول‌ها النگو خریده است.

رییس پلیس تبریز یادآور شد: با به دست آمدن این اطلاعات، دستور بازرسی و ورود به منزل از سوی قاضی پرونده صادر شد و ماموران با اعزام به محل سکونت زوج سارق با در بسته روبه‌رو شده و با وجود آن‌که از درون خانه سر و صدا به گوش می‌رسید، آنها در را باز نکردند.

در پی این موضوع، ماموران با دستور قضایی و پس از شکستن در، زوج سارق را که از قدرت بدنی بالا برخوردار بودند، مشاهده کردند که مرد سارق با دیدن ماموران اقدام به خودزنی و شکستن شیشه‌ها کرد.با دستگیری زوج سارق و در بازرسی از منزل متهمان از داخل سیفون توالت چهار کارت سوخت خودرو، دو عدد سیمکارت همراه اول، مدارک شناسایی افراد مختلف و چند برگ رسید و دستنوشته‌های مختلف از افراد و شاکی کشف شد و با انتقال متهمان به کلانتری آنها به جرم خود اعتراف کردند.

سرهنگ حاذق خاطرنشان کرد: این زن و شوهر (متهمان زورگیر) افراد ساده‌لوح و ضعیف‌الجثه را زیر نظر قرار‌می‌گرفتند و با ایجاد رابطه دوستی در فرصت‌های بعدی با دعوت به منزل از آنها زورگیری می‌کردند و با گرفتن عکس با زن متهم و دریافت دستنوشته آنها را تهدید می‌کردند، از عکس‌ها استفاده و به اتهام مزاحمت برای نوامیس از آنها شکایت می‌کنند یا آنها را تهدید به قتل می‌کردند.

با اعتراف متهمان تحقیق برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها