وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه تا سه سال آینده 10 هزارمیلیارد ریال از اعتبارات این وزارتخانه برای مسکن کارگری و مستمری بگیران اختصاص خواهد یافت، گفت: رئیس جمهور در موضوع مسکن کارگران تاکیدات ویژه ای دارد.
کد خبر: ۶۷۰۰۳۴
مسکن امید کارگران کلید خورد

علی ربیعی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور تاکید ویژه ای بر مسکن کارگری و مستمری بگیری دارد، گفت: در این زمینه تفاهم نامه ای بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت مسکن و شهرسازی امضا شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارداشت: براساس برنامه ریزی انجام شده، تا سه سال آینده 10 هزار میلیارد ریال از اعتبارات وزارتخانه برای مسکن کارگری و مستمری بگیران تخصیص می یابد و رایزنی برای جلب منابع بانکی و آورده کارگران نیز در دست انجام است.

ربیعی با بیان اینکه هم اینک 23 میلیون روستایی زیر پوشش خدمات بیمه روستاییان قرار دارند، گفت: ارزش سرانه این دفترچه های درمانی 47 هزار ریال بوده که به 160 هزار ریال ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: با سیاست‌های در حال اجرا، سهم پرداخت از جیب مردم کاهش می یابد و بیمه شدگان تامین اجتماعی نیز در زمینه استفاده از خدمات بیمارستان های دولتی پرداخت های کمتری خواهند داشت.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
mohammad
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
۰
۰
شك ندارم این هم مثل مسكن مهر شاید افتضاح تر از ان هم باشد پس كارگران یا بهتر بگوییم همكاران عزیز به هیچ عنوان دل نبندید به این موضوع
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها