برخورد با پیمانکاران کم‌کار نفتی

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) گفت: با پیمانکاران کم‌کار میدان‌های مشترک در چارچوب مفاد قرارداد برخورد می‌شود.
کد خبر: ۶۶۹۴۴۴
برخورد با پیمانکاران کم‌کار نفتی

به گزارش شانا، عبدالرضا حاجی‌حسین‌نژاد در بازدید هفتگی از میدان‌های مشترک غرب کارون افزود: از این پس، کم‌کاری پیمانکاران از طریق روابط عمومی این شرکت، رسانه‌ای خواهد شد.

وی تأکید کرد: در صورتی که پیمانکاری به تعهدات خود طبق برنامه عمل نکند، ضمن انعکاس کم‌کاری آن پیمانکار به مراجع ذی‌ربط، از ارجاع کارهای بعدی آن در شرکت متن جلوگیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت متن همچنین ‌به مدیران عامل شرکت‌های پیمانکار تأکید کرد که حضور مداوم و مستمری در محل اجرای طرح داشته باشند و به طور مستقیم در جریان پیشرفت کار قرار گیرند.

حسین‌نژاد از طرح توسعه آزادگان شمالی نیز بازدید کرد و دیدگاه خود را درباره تسریع در روند اجرای طرح به پیمانکاران اعلام کرد.

به دنبال این تذکر، پیمانکار بیع متقابل طرح توسعه آزادگان شمالی مهلت خواست تا پیشرفت ماهانه طرح را به میزان قابل قبولی بهبود بخشد. این درحالی است که پیمانکار چینی میدان آزادگان جنوبی هفته پیش به علت کم‌کاری رسما از این پروژه خلع ید شد.

حسین‌نژاد در ادامه، روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت را موظف به حضور مستمر در پروژه‌ها و انعکاس نحوه فعالیت‌های پیمانکاران میدان‌های مشترک در رسانه‌ها کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به این‌که رسانه ابزاری برای شکل دادن افکار عمومی به شمار می‌آید، حضور پررنگ روابط‌عمومی در طرح‌های در دست اجرای شرکت متن و انعکاس نحوه فعالیت پیمانکاران در رسانه‌ها، می‌تواند موجب تشویق یا تنبیه پیمانکاران فعال یا کم‌کار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها