نوبتی هم باشد حالا نوبت استقلال است که پرونده مدیریتی خود را روی میز وزارت ورزش ببیند . پرونده ای که با توجه به فرجام خوب پرسپولیس ، به نظر می رسد که آن هم چنین شرایطی را تجربه کرده و اسباب رفغ دغدغه
کد خبر: ۶۶۸۷۹۸
حالا نوبت استقلال است

استقلالی ها را فراهم کند .
این مسئله نیز دلایل خاص خود را دارد و وزارت ورزش نمی تواند فرقی بین دو باشگاه پرطرفدار قائل شود . یعنی اگر برای پرسپولیس حمایت کننده خوبی به لحاظ مالی فراهم شده ، این انتظار هست که اسپانسری خوب نیز با رایزنی وزارت ورزش قدم پیش گذاشته و دل مشغولی آبی های پایتخت را به لحاظ مالی بر طرف کند . هر چند البته این وسط علی فتح الله زاده مدعی است اگر حق انتخاب سه نفر از اعضای هیات مدیره استقلال به او واگذار شود ، وی و تیمش کلیه هزینه های استقلال را در این فصل بدون مطالبه ریالی از وزارت ورزش خواهند پرداخت و در عین حال مبلغ ده میلیارد تومان از مجموع 40 میلیارد بدهی تجمیع شده استقلال از سال های قبل را صاف خواهند کرد ، اما از اوضاع و احوال فعلی چنین بر می آید که نظری برای ادامه فعالیت فتح الله زاده در راس باشگاه استقلال نیست . جالب آنکه به تازگی نیز امیر قلعه نویی نیز گفته است که غیر از واعظ آشتیانی با هر مدیر عامل دیگری در استقلال کار می کند و بیان این حرف از سوی سرمربی استقلال می تواند این پیام مشخص را در بر داشته باشد که اگر قرار بر نبودن فتح الله زاده است ، هر مدیر دیگری بیاید جز واعظ .
البته وزارت ورزش و بویژه امیر رضا خادم تا اینجای کار نشان داده اند که توصیه پذیر نیستند و بیش از آنکه خواسته باشند شخص محور عمل کنند ، رویکرد برنامه ای را مد نظر دارند و برای همین نیز باید دید خروجی پرونده مفتوح شده استقلال در وزارت ورزش چه خواهد بود . خوشبختانه فردی مامور ساماندهی دو باشگاه قرمز و آبی شده که به حواشی توجه ندارد و با علم به زیر و بم مسائلی که طی این چند ساله بر دو باشگاه مردمی فوتبال گذشته می خواهد ، شرایطی را پیش روی سرخابی ها قرار دهد که تسهیل کننده شرایط خصوصی شدن آنها و زمینه ورودشان به بورس باشد .
یقینا این روزها بیش از آنکه بحث هیات مدیره استقلال مطرح باشد ، بحث توافق با اسپانسر مورد نظر از اهمیت زیادتری برخوردار خواهد بود تا همسان آنچه برای پرسپولیس رقم خورده ، استقلال نیز به دست گروهی مرکب از مدیران اقتصادی ، سیاسی و در عین حال ورزشی بیافتد . بی تردید با توافق لازم با حمایت کننده مالی ، دو چهره مقبول استقلالی نیز در ترکیب هیات مدیره قرار خواهند گرفت تا با تقسیم بندی لازم بین مباحث اقتصادی و ورزشی ، استقلال نیز هر چه زودتر حرکت خود را برای حضوری خوب و مطابق انتظار هواداران در لیگ آتی (چهاردهم ) آغاز کند .
حجت اله اکبرآبادی / جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
توصیه بذیر نیستند رویكرد برنامه ای دارند یعنی چی؟ حاجی میگه تیم را بدید به من اخر فصل تحویل بگیرید فقط هییت مدیره با من باشه دیگه خادم چی میخواهد بغیر از حاجی هر كس بیاد یعنی اخر توصیه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
هیچ لزومی به امدن كسی غیر از فتح الله زاده نیست مگر اینكه بخواهند با استقلال دشمنی كنند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها