مراسم رونمایی از کتاب «دوازده» اولین مجموعه ترانه زهرا عاملی برگزار شد

ازدواج کردم شاعر‌تر شدم!

جام جم نوا: مراسم رونمایی از اولین مجموعه ترانه‌های زهرا عاملی یکشنبه شب در رستوران خاقان برگزار شد. در این مراسم چهره‌های شاخص زیادی از دنیای موسیقی حضور داشتند.
کد خبر: ۶۶۸۳۵۹
ازدواج کردم شاعر‌تر شدم!

مراسم تقریباً ساعت ۲۲ آغاز شد و زهراعاملی و همسرش به تک تک میهمانان خوش آمد گفتند و با هم عکس یادگاری گرفتند. پس از صرف شام مژده لواسانی که به عنوان مجری در این مراسم حضور داشت درحالی که کتاب زهرا عاملی را در دست داشت از خاطره مشترکشان موقع شنیدن «من از زندگی تو هوات خستم» و رفاقتشان یاد کرد و پس از آن از این ترانه سرا خواست که بیاید و خودش چندکلامی را با دوستانش صحبت کند. زهرا عاملی جملاتش را این طور شروع کرد که: «من بازهم به شما خوش آمد می‌گویم که من را خوشحال کردید و در اولین تولد ترانه‌هایم کنار من هستید. من در این شب باید از خیلی‌ها تشکر کنم اول از همه از همسرم که برای من بیشتر یک رفیق تمام عیار است و در تمام این مدت همراهم بوده. خیلی‌ها می‌گویند که خانم‌های ترانه سرا اگر ازدواج کنند دیگر نمی‌توانند شعر بگویند اما من از وقتی ازدواج کردم شاعر‌تر شدم! بعد از آن از خانواده‌ام که همیشه حمایتم کردند و کنارم بودند ممنونم. بگذارید این را بگویم که من با خواننده‌های زیادی کار کردم که خیلی از آن‌ها امشب و اینجا همراه من هستند اما خب همه شما احساس من را به مهدی یراحی می‌دانید. من اولین ترانه‌ام را با او سهیم شدم و واقعا از همکاری با او لذت می‌برم و همین جا از او تشکر می‌کنم. پس از آن از همه هم ترانه‌هایم مثل بابک صحرایی تشکر می‌کنم و تشکر ویژه از نیلوفر لاری‌پور دارم که ادبیات شاعری را به من یاد داد.» عاملی بعد از این جملات به رستاک حلاج رو کرد و گفت: «و اما دوست عزیزی تشکر می‌کنم که من گاهی به او حسودی می‌کنم از بس که همسرم او را دوست دارد؛ رستاک حلاج. از پژمان جمشیدی هم تشکر می‌کنم که امشب در جمع ما حضور دارد و من خوشحالم که در اولین کارش با هم همکاری کردیم و چه خواننده خوبی هم هست.»

از میهمانان این مراسم می‌توان به چهره‌هایی مثل حمید عسکری، مهدی یراحی، مهدی یغمایی، بهنوش بختیاری، مژده لواسانی، مهرداد نصرتی، محسن افشانی، پژمان جمشیدی، نیلوفرلاری‌پور، رستاک حلاج، امید جامع، حسین سلیمانی، آرون حسینی، بابک صحرایی، شادمهر راستین، علی عبدالمالکی و... اشاره کرد.
(موسیقی ما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها