راه‌های مواجهه با اضطراب جدایی کودکان کلاس‌اولی از خانواده

پاییز و هراس از مدرسه

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت:‌خانواده‌هایی که فرزندشان امسال به کلاس اول می‌رود، می‌توانند از اول خرداد با مراجعه به دبستان منطقه زندگی خود نسبت به دریافت آدرس مراکز سنجش سلامت اقدام کنند.
کد خبر: ۶۶۶۷۱۵
اجرای برنامه سنجش سلامت دانش آموزان کلاس اولی

محمد دیمه‌ور درخصوص زمان ثبت نام دانش‌آموزان کلاس اولی گفت:خانواده، دانش‌آموزانی که مهر امسال به کلاس اول دبستان می‌روند، می‌توانند از اول خرداد با مراجعه به دبستان منطقه زندگی خود نسبت به دریافت آدرس مرکز سنجش سلامت اقدام کنند.

وی افزود: خانواده‌‌ها پس از مراجعه به مدرسه و دریافت آدرس مرکز سنجش سلامت با مراجعه به این مرکز نسبت به سنجش سلامت فرزند خود اقدام کرده و با تکمیل شناسنامه سلامت برای ثبت نام به مدرسه مراجعه کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تکمیل شناسنامه سلامت و ارائه آن به مدرسه برای ثبت نام کلاس اولی‌ها ضروری است، گفت: مراکز سنجش سلامت در تمام کشور حتی مناطق روستایی نیز فعال هستند.

همچنین فریبرز حمیدی،‌ معاون آموزش ابتدایی شهر تهران درخصوص ثبت نام کلاس اولی‌ها گفت: برای ثبت نام دانش آموزان کلاس اول لازم است تا آنها به پایگاه‌های سنجش سلامت مراجعه کرده و با تکمیل شناسنامه سلامت برای ثبت نام به مدارس مراجعه کنند.

وی افزود: نیروی انسانی پایگاه‌های سنجش از جمله پزشک، مشاور و روان شناس در اردیبهشت ماه برای فعالیت در پایگاه‌های سنجش آماده می‌شوند و دستورالعمل‌های لازم در این زمینه تهیه شده است که از اول خرداد فعالیت‌ پایگاه‌های سنجش آغاز می‌شود که والدین با ورود به سامانه اینترنتی پایگاه سنجش و ثبت نام در آن طبق زمان بندی اعلام شده به همراه فرزند خود برای سنجش سلامت مراجعه خواهند کرد.

معاون آموزش ابتدایی شهر تهران گفت: حضور دانش‌آموزان در پایگاه‌های سنجش برای بررسی وضعیت سلامت از 18 خرداد آغاز شده و تا 55 روز ادامه خواهد داشت که بعد از آن و با تکمیل شناسنامه سلامت دانش‌آموزان می‌توانند برای ثبت نام به مدارس مراجعه کنند.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها