کد خبر: ۶۶۶۶۵۵
انصاری‌فرد:آنقدر می‌جنگم که به ترکیب اصلی تیم ملی برسم

مهاجم تیم‌ملی فوتبال کشورمان گفت: برای هماهنگی بهتر بازیکنان، برگزاری اردوی آفریقای جنوبی برای ملی‌پوشان ضروری بود.

کریم انصاری‌فرد ، ابتدا درخصوص شرایط اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان آفریقای جنوبی اظهار داشت: اردوی بسیار خوب و پرفشاری را در آفریقای جنوبی تجربه می‌کنیم و با توجه به اضافه شدن سایر بچه‌ها به نظرم با هماهنگی بیشتر در بازی‌های تدارکاتی آینده می‌توانیم تمرکز لازم تیمی خود را به دست آوریم.

وی افزود: ما دو بازی خوب مقابل دو حریف آفریقایی انجام دادیم که هدف ما فقط هماهنگی بیشتر بود. بالاخره کی‌روش نیز دنبال تدابیر ویژه‌ای برای جام‌جهانی است که به نظرم هر روز که می‌گذرد او به هدفش نزدیک‌تر می‌شود. با توجه به اینکه چند مدت بود کنار همدیگر نبودیم اردوی آفریقای جنوبی برای ما ضروری بود.

وی درباره گلزنی‌اش با لباس تیم‌ملی نیز گفت: انشاءالله هدفم این است که برای حضور در ترکیب اصلی تیم‌ملی با تمام وجودم مثل گذشته تمرین کنم. آنقدر می‌جنگم تا به ترکیب اصلی برسم و برای تیم‌ملی کشورم در جام جهانی مفید باشم. ما دو بازی تدارکاتی خوب را انجام دادیم که هدفمان بیشتر هماهنگی و شناخت از یکدیگر بود. امیدوارم با برگزاری اردوهای بعدی و چند بازی تدارکاتی آینده با آمادگی کامل مسافر جام جهانی شویم. ما بازی‌های سختی را در پیش داریم و برای حضور موفق در این روزهای سخت باید فشار تمرینات را تحمل کنیم.(فارس )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها