رامتین حامی فرد بازیگر تلویزیون و تئاتر در خصوص مجموعه خنده بازار گفت: شاید گاهی زیاده روی کردیم ولی در کل راضی کننده بود.
کد خبر: ۶۶۶۱۴۴
خاطرات بازیگر نقش فردوسی پور از «خنده بازار»

رامتین حامی فرد بازیگر تلویزیون و تئاتر در خصوص سریال های طنز و به خصوص مجموعه خنده بازار گفت:«اگر به آیتم نود نگاه کرده باشید، شاید خیلی کم هدف ما شوخی با عادل فردوسی پور بود. به سخره گرفتن کاملا منتفی است و تمرکز بیشتر روی اتفاقات فوتبالی بود که می افتاد. مسایل و مصاحبه ها و مشکلات که در حاشیه این بازی ها قرار می گیرد و به نظرم خیلی تاثیر مثبت داشت. خیلی از آدم ها خودشان را جمع کردند و جلوی بسیاری از اتفاقات گرفته شد.»


وی در ادامه افزود:«من در پروازی با آقای تاج برخورد داشتم و از آیتم ها استقبال خوبی کردند. البته منکر این قضیه نمی شوم که انتقاداتی هم از آیتم خودشان داشتند.»
حامی فرد در مورد زیاده روی در شوخی ها خاطرنشان کرد: «شاید گاهی زیاده روی کردیم ولی در کل راضی کننده بود. ما نیاز به ابزاری داریم. گاهی شاید این ابزار یک چهره معروف باشد. البته تا جایی که مرزها را زیر پا نگذاریم. شاید در جاهایی دست ما خیلی باز بوده است.»
این بازیگر در ادامه گفته های خود متفاوت بودن برداشت مخاطبین اشاره کرد و افزود:«شاید نگاه آنها با نگاه ما فرق می کرد. شاید خیلی از ما به ازاءهایی که در خنده بازار بود، به نوعی باعث شهرت بیشتر این افراد هم می شد. اگر کسی می آمد می گفت که ما به ازاء ما را هم بروید، دو تا برداشت از این قضیه می شد داشت. یکی اینکه شهرت بیشتر و دیگری بحث نقدش بود
وی در ادامه اظهار داشت: «ما برای خودمان و این برنامه، هدفی داریم و نمی توانیم انتظار داشته باشیم که مردم آن چیزی را که ما می گوییم دوست داشته باشید و به آن دقت کنید. شاید شما یک برداشت داشته باشید و دیگری هم برداشت دیگری داشته باشد. وقتی می توانیم نمره قبولی به خودمان بدهیم که اکثر قریب به اتفاق مردم، بحثی که روی آن تمرکز داشته باشیم را داشته باشند. مخصوصا در پروسه ای که خنده بازار پخش نشد، خیلی ها به من گفتند که همه آیتم ها خیلی خوب بوده است. حالا درصد بالا و پایین داشته است. مثلا سر آیتم مترو، شب شعر و .... . بیننده های متفاوتی از قشرهای مختلف داشتیم». (خبرگزاری برنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها