وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به وضعیت افرادی که در سایت رفاهی برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام کرده و پیامک خود را دریافت نکرده اند، رسیدگی خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۵۱۶۵
کسانی که پیامک نگرفته اند، نگران نباشند

محمود واعظی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: افرادی که برای ثبت نام وارد سامانه رفاهی شده و ثبت نام خود را به صورت کامل انجام داده اند، هیچ گونه مشکلی نخواهند داشت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: کسانی که تاکنون پیامک ثبت نام یارانه خود را دریافت نکرده اند نگران نباشند، زیرا مشکل آنها بعدا مورد بررسی و حل و فصل خواهد شد.

واعظی با اشاره به نحوه طراحی سایت رفاهی برای ثبت نام یارانه ها، افزود: برای راه اندازی این سایت، مرکز دیتا سنتر ملی با حضور متخصصان کشورمان راه اندازی شد به طوری که از این پس این مرکز ملی داده ها می تواند برای انجام هر برنامه مهم ملی مورد استفاده قرار گیرد.

مهلت ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی در مرحله دوم هدفمندی ساعت 24 امشب پس از 12 روز از آغاز زمان ثبت نامها پایان می یابد. با این حال، به نظر می رسد هنوز سوالات و ابهامات بسیاری در زمینه ثبت نامها برای برخی افراد مطرح است که یک نمونه آن، دریافت نشدن کد رهگیری از طریق تلفن همراه به دلیل بروز مشکل فنی از سوی شرکتهای اپراتور آن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
اصغر صباغی پور
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
۰
۰
با سلام ، تعداد افراد خانواده ای 5 نفر میباشند كه اشتبا ها 3نفر ثبت نموده اند برای اصلاح آن چه كار كنند ؟

نیازمندی ها