با کاهش آب ورودی به سد زاینده رود و افت 25 درصدی ذخیره آبی این سد از مهرماه سال گذشته تاکنون، در حال حاضر تنها 23 درصد این سد از آب پُر شده است.
کد خبر: ۶۶۳۱۴۷
سد زاینده رود تنها 23 درصد آب دارد

از ابتدای سال آبی جاری تاکنون حجم آب موجود در مخزن سد زاینده رود 25 درصد کاهش یافته و هم اکنون نیز تنها 23 درصد مخزن این سد از آب پُر شده است. آب موجود در این سد در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته به 285 میلیون مترمکعب رسیده است.

حجم آب سد زاینده رود در زمان مشابه سال گذشته 381 میلیون مترمکعب گزارش شده بود. همچنین حجم آب ورودی به مخزن سد زاینده رود نیز از ابتدای سال آبی جاری تاکنون به 395.1 میلیون مترمکعب رسیده که این میزان در مقایسه با زمان مشابه سال آبی گذشته 16 درصد کمتر است.

بر پایه این گزارش، حجم آب ورودی به مخزن سد زاینده رود در زمان مشابه سال آبی گذشته افزون بر 472 میلیون مترمکعب ثبت شده بود. در حال حاضر 23 درصد حجم مخزن سد زاینده رود از آب پُر شده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
۰
۰
آقا این مشكل راه حل داره
راهش اینه ابه شیرینی كه داره از كارون به خلیج فارس میریزه باید با لوله به اینجا هدایت بشه لطفاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا به دااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد اصفهان برسید

نیازمندی ها