ثبت‌نام ششمین گروه از متقاضیان دریافت یارانه نقدی از ساعت ۲۴ دیشب برای آنهایی که شماره اخر کارت ملی‌شان 5 است آغاز ‌شد و این در حالی است که همچنان بسیاری از اقشار مردم از ثبت نام دریافت یارانه انصراف می‌دهند.
کد خبر: ۶۶۲۷۵۱
کاهش ثبت نام کنندگان

به گزارش جام جم آنلاین هر روز که به زمان پایان ثبت نام دریافت یارانه نزدیکتر می‌شویم تعداد مراجعه کنندگان هم کاهش می‌یابد و این نشان از درک مردم و قانع شدن آنها با توضیحات مسئولان است.

پیش بینی می‌شود که بیش از نیمی از دیرافت کنندگان یارانه که پیش از ثبت نام کرده بودند در مرحله تازه از نام نویسی صرف نظر کنند که با چنین اتفاقی کمک خوبی به دولت خواهد شد تا بتواند وعده‌های خود را در زمینه بهداشت و درمان محقق کند.

در ششمین روز ثبت‌ نام، سرپرستان خانوار متقاضی یارانه نقدی که آخرین شماره سمت راست کد ملی آنها عدد پنج است تا ساعت 24 امشب فرصت دارند با مراجعه به سامانه refahi.ir برای دریافت یارانه نقدی نام‌نویسی کنند.

بر اساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها متقاضیانی که به اینترنت دسترسی ندارند با همراه داشتن کد ملی خود و اعضای خانوار، شماره حساب و کدپستی می‌توانند به دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر پست، پلیس +10، شعب بانک ملی، شعب بانک رفاه کارگران، مراکز و دفاتر کمیته امداد، سازمان بهزیستی و دفاتر فناوری اطلاعات روستایی مراجعه و ثبت‌ نام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها