مشاور وزیر نیرو با اعلام اتخاذ تدابیر ویژه برای تامین آب در تابستان امسال به ویژه در کلانشهرها، دلایل آبرسانی سیار به 5 هزار روستا را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۶۲۲۸۱
اجرای تدابیر ویژه تامین آب در تابستان

حمیدرضا جانباز با اعلام اجرای تدابیر ویژه تامین آب برای گذر از تابستان 93 گفت: تکمیل سامانه های آبرسانی به کلانشهرها و مدیریت تقاضا راهکارهای مدیریت مصرف است که می تواند راهگشا باشد و ما را در تابستان سخت احتمالی یاری می رساند.

مشاور وزیر نیرو درباره برنامه های شرکت آب و فاضلاب کشور برای گذر از تابستان 93 افزود: با توجه به موارد موجود در برنامه پنجم توسعه برای تامین آب، باید اجرای پروژه های معطلی که زیرساخت های آن آماده است، سرعت بگیرد.

وی با بیان اینکه در حال فعلی خود را برای تابستان پیش رو آماده می کنیم، گفت: تامین آب شرب کلانشهرهای کشور از چالش های ما است. باید تابستان 93 و تامین آب شهرها و روستاهای کشور در این تابستان را به سلامت به انتها برسانیم.

جانباز بخشی از دلایل آبرسانی سیار به پنج هزار روستا در کشور را تغییر اقلیم و مشکلات تامین آب و بخش مهمی از آن را نبود زیرساخت های مناسب عنوان کرد و افزود: با وجود ظرفیت های پیش آمده در بودجه سال جاری، امیدواریم که مجتمع های آبرسانی هرچه سریع تر به ثمر بنشیند.

مشاور وزیر نیرو گفت: با وجود اینکه سال گذشته از لحاظ میزان بارش ها سال خوبی برای کشور نبوده است، اما تاکنون دغدغه ای برای تامین آب شهرها و روستاها وجود نداشته است.

وی افزود: برگزاری نشست های مدیریت بحران از سال گذشته آغاز شده و اکنون نیز در حال اجرا است تا بتوان تابستان پیش رو را بدون هیچ مشکلی سپری کرد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها