روش مرگبار برای آرام کردن کودک 2 ساله

پلیس بریتانیا در حال تحقیق درباره مرگ کودک دو ساله‌ای است که بر اثر خوردن نوشیدنی آغشته به متادون، جان خود را از دست داده است.
کد خبر: ۶۶۱۳۴۷
روش مرگبار برای آرام کردن کودک 2 ساله
سوفی جونز دو ساله پس از انتقال به بیمارستان درگذشت. پدر و مادر چهل و یک و بیست و نه ساله او به نام‌های میشل کینگ و باری جونز، به اتهام نقش داشتن در مرگ کودک بازداشت شده‌اند. گفته شده آنها برای ساکت کردن کودک خود که مدام گریه می‌کرد، به او متادون دادند. سوفی پس از نوشیدن ماده آغشته به متادون دچار ایست قلبی شد و جانش را از دست داد.

پلیس گفته این دارو که معمولا برای ترک معتادان از آن استفاده می‌شود، احتمالا متعلق به یکی از والدین بوده است. ماموران در خانه متهمان و در لیوانی که متعلق به کودک متوفی بود، مقداری ماده متادون کشف کرده‌اند.

به گفته ماموران، این ماده سبز برای تحقیقات تکمیلی به پزشکی قانونی سپرده شده است. دادستان بلک‌پول، شهر محل زندگی قربانی، پس از مطالعه یافته‌های پلیس درباره مرگ سوفی، قرار بازداشت والدین را صادر کرد.

پدر و مادر سوفی بر اساس ماده 5 قانون خشونت خانگی مصوب سال 2004 به اتهام به خطر انداختن زندگی یا انجام عملی منجر به مرگ یک کودک، دادگاهی خواهند شد.هر دو متهم در بازداشت هستند و جلسه محاکمه بزودی تشکیل خواهد شد.

مترجم: سارا لقایی

منبع: میرور

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها