متهم تاکنون 2 بار به اعدام محکوم و یک مرتبه نیز تبرئه شده است

ماجرای پیچیده قتل مادر و 2 فرزند

متهم در هردو جنایت عنوان کرده بود، فرزندانش هنگام شیرخوردن دچار مشکل شده و جان باخته‌اند

اعتراف زن جوان به قتل 2 کودک خردسالش

زنی که دو فرزند خردسالش را به قتل رسانده است، پس از دستگیری، راز قتل فرزندانش را فاش کرد.
کد خبر: ۶۴۱۶۹۵

به گزارش پلیس آگاهی تهران، بیست و پنجم شهریور امسال از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110، یک فقره فوت مشکوک به کلانتری 106 نامجو اعلام شد. با حضور مأموران کلانتری در محل و در تحقیقات اولیه از مادر پسربچه‌ای دو ماهه، وی گفت پسرش به علت بالاآوردن شیر و بسته شدن مجاری تنفسی فوت کرده است . در این ارتباط پرونده‌ای تشکیل و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

مادر طفل دو ماهه همچنان مدعی بود در حال شیردادن به فرزندش بوده که ناگهان شیر وارد مجاری تنفسی بچه شده و مرگ او را رقم زده است .همزمان با آغاز تحقیقات از پدر و مادر نوزاد دو ماهه، جسد به پزشکی قانونی منتقل و پس از بررسی تیم پزشکی، علت مرگ «ضربه مغزی ناشی از برخورد جسم سخت» اعلام شد.

به این ترتیب مادر کودک دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد. زن بیست‌و‌سه ساله با توجه به نظریه پزشکی قانونی، عصبانیت شدید ناشی از مشکلات مالی و گریه بچه را انگیزه جنایت عنوان و اعتراف کرد: قبل از تولد بچه به تهران آمدیم و در منزل پدرم ساکن شدیم تا این که فرزندم بیست و پنجم تیر به دنیا آمد. روز حادثه هیچ‌کس خانه نبود. به دلیل مشکلات مالی ناشی از بیکاری همسرم عصبانی بودم و بچه نیز گریه می‌کرد. تصمیم گرفتم او را به حمام برده و سپس او را بخوابانم، اما در حمام، بچه از دستم لیز خورد. در یک لحظه عصبانی شدم و پسرم را محکم به کف حمام کوبیدم. پس از دقایقی همسرم تصور کرد بچه بیش از اندازه شیر خورده و به همین علت به او تنفس داد، اما بچه حالش بدتر و بدتر شد تا این که او را به بیمارستان رساندیم. من که ترسیده بودم، واقعیت را از همسرم پنهان کردم تا سرانجام چند روز بعد بچه فوت کرد .

در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره دهم اطلاع یافتند متهم و همسرش، پیش از این نیز پسربچه‌ای یکساله داشته‌اند که در زمان سکونت آنها در شهرستان، فوت کرده است. با توجه به احتمال جنایتی دیگر، کارآگاهان اداره دهم با نیابت قضایی به محل سکونت سابق متهم و همسرش در استان گلستان اعزام و در بررسی سوابق بیمارستانی متوجه شدند در آن مورد نیز متهم عنوان کرده فرزندش به علت خفگی ناشی از خوردن بیش از اندازه شیر فوت کرده است.

با شباهت اظهارات متهم در باره مرگ دو فرزندش و در ادامه تحقیقات، وی سرانجام دهم بهمن اعتراف کرد پسر یکساله‌اش را نیز به قتل رسانده است.

متهم درباره جنایت اول گفت: بیست و ششم اسفند سال 91 همسرم از سر کار برگشته بود و به علت خستگی خوابید. در آن موقع پسرم گریه می‌کرد و من نیز برای آن که همسرم بیدار نشود، بالشی روی صورت او گذاشته و فشار دادم تا صدای گریه‌اش قطع شود. پس از دقایقی صدای او قطع شد و من هم خوابیدم، وقتی بیدار شدم دیدم پسرم فوت کرده است.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعترافات متهم و صدور قرار قانونی وی به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها