59 اثر به مرحله نهایی جشنواره رادیو راه یافت

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره رادیو از مجموع 340 اثر ارسال شده به بخش بین الملل سیزدهمین جشنواره رادیو 59 اثر به مرحله نهایی راه یافت.
کد خبر: ۶۶۱۰۲۳
59 اثر به مرحله نهایی جشنواره رادیو راه یافت

به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات سیزدهمین جشنواره و پنجمین اجلاس جهانی صدا؛ در نخستین جلسه هم اندیشی روسای کمیته های برگزار کننده جشنواره و اجلاس رادیو در سال جدید، بهنام احمد پور مبارکه رییس کمیته داوری بخش بین الملل سیزدهمین جشنواره رادیو از رشد کمی و کیفی آثار ارسالی به این دوره از جشنواره خبر داد.

وی افزود: در این دوره مجموعاً 340 اثر به بخش بین الملل سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو فرستاده شده که 267 اثر از ایران و 73 اثر از 16 کشور جهان است.

رئیس کمیته داوری بخش بین الملل اضافه کرد: آثار خارجی رسیده به جشنواره از کشورهای چین، کره جنوبی، عراق، اسلوونی، اسلوواکی، هند، صربستان، لهستان، سریلانکا، فرانسه، رومانی، ایرلند، اوکراین، مقدونیه، افریقای جنوبی و افغانستان است.

احمد پور با اشاره به ارتقای کمی و کیفی آثار فرستاده شده به این دوره از جشنواره گفت:این آثار به بخش بین الملل سیزدهمین جشنواره رادیو در بخش های psa ، بخش نمایش کوتاه، بخش مینی فیچر، بخش شخصیت محور، بخش مستند و بخش تعاملی بوده که آثار ارسالی از سطح مطلوبی برخوردار بوده است.

بر این اساس 10 اثر در بخش psa (آنونس)، 10 اثر در بخش نمایش کوتاه، 10 اثر در بخش مینی فیچر، 10 اثر در بخش شخصیت محور، 12 اثردر بخش مستند، 7 اثر در بخش تعاملی به مرحله بعد راه می یابند.

وی تاکید کرد: از مجموع 59 اثر راه یافته به مرحله دوم ، 35 اثر از معاونت صدا، 12 اثر از مراکز استان ها، 3 اثر از معاونت برون مرزی و 9 اثر ازشرکت کنندگان خارج از کشوربوده که شرکت کنندگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از اسامی کاندیداهای برنامه های منتخب به سایت جشنواره به نشانی www.radiofestival.ir مراجعه نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها