مشمولان گروه اول درآمدی مشخص شدند

ربیعی:به کارگران بگویید یارانه‌شان قطع نمی‌شود

برنامه مهم دولت برای حقوق بگیران زیر 600 هزار تومان

شیوه توزیع سبد کالا تغییر می‌کند

علی ربیعی در گردهمایی مشترک استانداران و فرمانداران سراسر کشور گفت: ادامه توزیع سبد کالا همچنان در برنامه است و تلاش خواهد شد مشکلات اجرای گام نخست آن برطرف شود. سبد کالا به گونه ای توزیع می شود که مردم بتوانند آزادانه و به شکل کارتی خرید کنند.
کد خبر: ۶۶۰۶۰۶
شیوه توزیع سبد کالا تغییر می‌کند

وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی افزود: پس از اینکه آمار افرادی که کمتر از 600 هزار تومان حقوق می‌گیرند، مشخص شود برنامه مهمی برای این افراد خواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه در زمینه اشتغال و تولید وظیفه سنگینی بر عهده مسئولان قرار دارد، گفت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید سالانه 7 درصد رشد در زمینه اشتغال زایی داشته باشیم. برای هر استان طرح آمایش اشتغال که مراحل نهایی آن در حال انجام است،مد نظر قرار داده‌ایم.

ربیعی گفت: طبق اطلاعات مرکز آمار ایران گام های اولیه را به خوبی برداشته ایم و اندکی بیکاری کاهش پیدا کرده که البته برای رسیدن به نقطه مطلوب راه درازی در پیش داریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه باید اشتغال در روستاها و اشتغال بانوان را در برنامه ریزی مورد توجه قرار دهیم، تصریح کرد: برای رسیدن به وضعیت مطلوب در کشور باید سالانه 7 درصد رشد در زمینه اشتغال‌زایی داشته باشیم. کمبودها و مشکلاتی در بخش تعاون وجود دارد و خواستار همکاری بیشتر برای بهبود شرایط در این زمینه هستیم.

وی گفت: مقرر شد امسال برای پنج میلیون نفر بیمه درمانی علاوه بر موارد کنونی اضافه شود و همه هدف ما این است که پایه بیمه افزایش یابد.

ربیعی با بیان اینکه طرح بیمه ایرانیان و بیمه اجباری به زودی تقدیم دولت می شود، بر تقویت بیمه روستائیان تاکید کرد و گفت: تلاش خواهد شد سرانه روستائیان در این خصوص از پنج هزار تومان به حدود 14 هزار تومان افزایش یابد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
۰
۰
قیمتها را به زمان قبل از اجرای طرح نسنجیده به اصطلاح هدفمندی یارانه ها برگرداند در دولت قبلی كه هیچ نتیجه ای جز بیچاره تر شدن اقشار طبقات متوسط و ضعیف و البته فربه تر شدن طبقه مرفه و بی درد جامعه و دلالان محترم جامعه كه در این اوضاع بد اقتصادی درآمدشان چند صد برابر شده ، نداشت .دست دلالان را كه امروزه در مقوله سیب زمینی و پیاز هم وارد شده اند، كوتاه نمائید و بعد این مبلغ بخور و نمیر یارانه را قطع كنید .

نیازمندی ها