پلیس کرج با همکاری ماموران راهور از ادامه رانندگی راننده معتادی که قصد جابجایی 40 مسافر را داشت جلوگیری کردند.
کد خبر: ۶۵۸۴۴۴
پلیس از رانندگی فرد معتاد جلوگیری کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سید حسین سید حقیقی فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: ساعت 10 صبح روز گذشته برابر اعلام ماموران راهور مبنی بر توقیف راننده معتاد اتوبوس در یکی از میادین این شهر و درگیری سرنشینان خودرو با راننده، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 40 کلاک قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی موضوع دریافتند راننده اتوبوس که حامل 40 نفر مسافر بوده و قصد عزیمت به یکی از شهرستان های شمال کشور را داشته پس از انجام تست اعتیاد توسط ماموران پلیس راهور و مثبت بودن آزمایش از ادامه حرکت باز می ماند.

سرهنگ حقیقی گفت: با توجه به اینکه راننده مذکور اعتیاد به مواد مخدر داشته و در زمان جا به جایی مسافر نیز حالت عادی نداشته مورد اعتراض مسافران قرار می گیرد که این امر موجب درگیری آنها با راننده می شود.

وی افزود: پلیس با توجه به وضعیت ایجاد شده با انجام اقدامات روانی و دعوت به آرامش مسافران آنها را به داخل اتوبوس هدایت و ضمن جلوگیری از بروز هرگونه تنش، با هماهنگی ماموران راهور، راننده جایگزین مورد صلاحیت از سوی شرکت مسافربری به محل اعزام و راننده خاطی نیز جهت بررسی های تکمیلی به کلانتری منتقل می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار کرد: ماموران پلیس راه و راهور با حضور مستمر در جاده ها به ویژه در ایام نوروز با گرفتن تست اعتیاد از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در صورت مثبت بودن نتیجه آزمایشات از ادامه حرکت آنها ممانعت می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها