مدیر امور برق مهاباد گفت: تندباد شدید و کم سابقه ای که از شنبه شب تاکنون در حال وزیدن می باشد، موجب قطع جریان برق بیش از 40 روستای این شهرستان شده است.
کد خبر: ۶۵۸۴۱۵
تندباد، برق 40 روستای مهاباد را قطع کرد

رشید فیض الله بیگی گفت: تندباد شدید در برخی مناطق روستایی به تاسیسات برق و خطوط 20 کیلوولت این شهرستان خساراتی وارد کرده و موجب پارگی این خطوط در محورهای میاندوآب، سردشت و بوکان شده است.

وی افزود: تندباد همچنین موجب آتش سوزی در یکی از پست های زمینی 20 کیلوولت در منطقه 60 دستگاه واقع در کوی فجر شهر مهاباد شد و جریان برق این منطقه را نیز قطع کرد.

فیض الله بیگی اظهار کرد: با تلاش گروه اتفاقات و عملیات و بسیج تمام امکانات این اداره، جریان برق تعدادی از روستاها برقرار شده و هم اکنون تنها 20 روستای این شهرستان فاقد برق هستند که تا دو ساعت آینده جریان برق این مناطق نیز وصل می شود.

وی افزود: کارکنان این اداره هم اکنون در حال تعمیر پست زمینی 20 کیلوولت داخل شهر هستند که تعمیر و راندازی آن نیز طی ساعات آینده به اتمام می رسد.

مدیر امور برق مهاباد میزان خسارات اولیه وارد شده به تاسیسات برق این شهرستان را بیش از 100 میلیون ریال اعلام کرد.

تندبادی با سرعت 90 کیلومتر بر ساعت در شهرستان مهاباد که با بارش باران نیز همراه است شنبه شب این شهرستان را درنوردید و به اماکن عمومی و خصوصی این شهرستان نیز خساراتی وارد ساخت.

وزش تندباد همچنین موجب ایجاد اختلال در محورهای برون شهری شده و رفت و آمد مردم را در معابر و گذرگاه های شهری با مشکلاتی مواجه کرده است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها