آغاز حراج نوروزی کالاهای‌ اساسی

فهرست جدید قیمت‌ها منتشر شد

رئیس اتحادیه بنکداران مواد‌غذایی خبر داد

تامین مطلوب مواد‌غذایی در ایام نوروز

رئیس اتحادیه بنکداران مواد‌غذایی از تامین مطلوب مواد غذایی در سراسر کشور به ویژه استان های پرگردشگر و مهمان پذیر خبر داد و گفت: از اوایل اسفند ماه برای تامین و توزیع پایدار نیاز بازار به ویژه به همه کالاهای اساسی مانند برنج، روغن، گوشت قرمز و سفید و حبوبات در دوره عید برنامه ریزی کرده ایم که خوب پیش رفته است.
کد خبر: ۶۵۸۴۰۳
تامین مطلوب مواد‌غذایی در ایام نوروز

قاسمعلی حسنی در گفتگو با واحد مرکزی خبر افزود: از اوایل اسفند ماه برای تامین و توزیع پایدار نیاز بازار به ویژه به همه کالاهای اساسی مانند برنج، روغن، گوشت قرمز و سفید و حبوبات در دوره شب عید برنامه ریزی کرده ایم که خوب پیش رفته و برنامه های نظارتی هم در دست اجراست.

وی افزود : در سال جدید و سال فرهنگ و اقتصادی با عزم ملی و مدیریت جهادی هم اولویت ما تامین نیازهای کشور با تولید داخلی و کالاها و محصولات ایرانی است و در صورت نیاز برای واردات مدیریت شده هم برنامه ریزی می کنیم.

وی با تاکید بر توجه همه جانبه به اهداف سال فرهنگ و اقتصاد گفت : 90 هزار واحد صنفی ما در سراسر کشور در تأمین و توزیع کالاهای اساسی مردم هیچ کمبودی ندارند و ذخایر کالاهای وارداتی و انبار شده خیلی خوب است و بعد از تعطیلات هم با مسئولان نشستی خواهیم داشت تا برای حفظ ثبات قیمت ها تلاش کنیم.

رئیس اتحادیه بنکداران موادغذایی با بیان اینکه این تشکل بازوی اجرایی سازمان های صنعت ، معدن و تجارت استانها و چشم نظارتی دولت در بازار مواد غذایی سراسر کشور است ،گفت : تحلیل بسیار دقیق و جزئی از قیمت تمام شده کالاها در زنجیره کامل تولید تا مصرف نهایی اعم از بسته بندی، حمل و نقل، هزینه واردات و تولید را داریم و با اصول اقتصادی و علمی می توانیم به تعیین و نظارت بر قیمت برخی کالاها کمک کنیم.

حسنی تصریح کرد: با بانک اطلاعاتی 2300 قلم موادغذایی و پشتوانه کارشناسی با تجربه این توان را داریم که تنظیم بازار را به صورت پایدار انجام دهیم و دولت هم از ابزارهای نظارتی خود و در مسیری علمی و واقعی استفاده کند.

رئیس اتحادیه بنکداران موادغذایی گفت : در بیش از 60 کشور نماینده و دفتر تجاری داریم و مدیریت واردات و پرهیز از واردات بی رویه در اولویت ماست.

قاسمعلی حسنی گفت: تحلیل بسیار دقیق و جزئی از افزایش قیمت تمام شده کالاها در زنجیره کامل تولید تا مصرف نهایی اعم از بسته بندی، حمل و نقل، هزینه واردات یا تولید را داریم.

وی تاکید کرد : به راحتی می توانیم برای تنظیم بازار براساس قیمت واقعی برنامه ریزی کنیم. حسنی اظهار داشت: 5 انبار بزرگ در سراسر کشور و ظرفیت و توان ذخیره سازی را تا دوره 6 ماهه، یکساله، دوساله را داریم و اجازه نمی دهیم قیمت ها بطور غیرواقعی نوسان داشته باشد.

حسنی تصریح کرد: از دولت می خواهیم از تجارت و دانش و توان کارشناسی ما استفاده کنند و قدرت اجرایی هم داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها