در دنیای ورزش به خصوص رشته هایی که خصوصیات آن قد بلند است بازیکنان زیادی وجود داشته و دارند.
کد خبر: ۶۵۸۰۵۳
قد بلندترین بازیکنان والیبال

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از تحریریه ایر والی، در زیر به قد بلند ترین بازیکنان مرد مشهور حال حاضر والیبال جهان می پردازیم:

دیمیتری موزرسکی: ستاره پست دفاع وسط تیم ملی روسیه با 2.18 سانتی متر قد از بلندترین ورزشکاران جهان است، موزرسکی به همراه تیم ملی روسیه به فینال المپیک 2012 لندن هم رسید و با شکست برزیل به همراه تیم ملی کشورش قهرمان المپیک شد و در پایان با 31 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن فینال المپیک انتخاب شد.

آلکسی والرویچ کازاکوف: با 2.17 سانتی متر قد بازیکن تیم ملی روسیه است. آلکسی توانست با تیم ملی کشورش روسیه به مدال نقره المپیک 2000 سیدنی و مدال برنز 2004 آتن دست یابد، کازاکوف از ستاره های قدیمی تیم ملی روسیه است.

رنان بویاتی: بازیکن ذخیره تیم ملی برزیل با 2.16 سانتی متر قد از قدبلندترین هاست اما نکته قابل توجه اندازه قد او است که فدراسیون جهانی او را با قد 2.13 معرفی نموده ولی در اکثر منابع و سایت ها قد او را 2.16 ذکر کرده اند.

کی ون دایک: با 2.15 سانتی متر قد بازیکن تیم ملی هلند است. او ستاره تیم ملی هلند در المپیک تابستانی 2004 آتن بود.

مارسین مژدونک: با 2.12 سانتی متر قد کاپیتان فعلی تیم ملی لهستان است. مارسین از ستاره های تاریخ والیبال لهستان است و با تیم ملی کشورش به افتخارات زیادی دست یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
الناز مهدوی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
۰
۰
مسئول محترم والیوود رو از كجا می آورید؟ در اینجا والیوود نقل نشده بود از مجله تالتس گرفته و ترجمه شده، اگر به اینگونه باشد دیگه همكاری نمی كنیم، پایان هر مقاله هم هنوز اسمی از تحریریه ما نیست. منتظر پاسخ شما هستم. با احترام
الناز مهدوی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
۰
۰
سلام ؛ مسئول محترم رسالت كاری خبر و رسانه به این شدت خشن و سخت نیست می تواند آسان تر و صمیمانه تر باشد، ما در این مقاله چیزی از سایت والیوود نگفتیم. گفتیم اگر برایتان امكان دارد بعد از گزارش جام جم ورزشی یك (تحریریه ایروالی) اضافه نمائید مطالب ها همیشه از جایی گرفته نمی شود گاه خودمان مقاله و مطلبی را تنظیم و ایجاد می كنیم. در هر صورت برای اولین بار است كه به این شیوه به خاطر پاك بودن رسانه شما اینگونه كار می كرده ایم به هر صورت از این اتفاق همكاری با شما خرسندیم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها