دیه گو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین به ستایش از بایرن و گواردیولا پرداخت.
کد خبر: ۶۵۸۰۵۱
مارادونا: اگر مسی به بایرن برود، دستیار گواردیولا می‌شوم

بایرن‌مونیخ توانست با برتری برابر هرتابرلین، هفت هفته مانده به پایان بوندسلیگا قهرمانی خودش را در لیگ قطعی کند.

مارادونا در مصاحبه با بیلد درباره وضعیت فوتبال آلمان و تیم بایرن مونیخ گفت: "من دوست دارم یک هفته تمرینات گواردیولا را از نزدیک ببینیم. می خواهم از بایرن مونیخ دیدن کنم، چون فکر می کنم بسیار لذت بخش خواهد بود."

مارادونا درباره تیم ملی آلمان هم گفت: "آلمان مانند همیشه تیمی قوی دارد. در حال حاضر هم چیزی فرق نکرده است و یکی از شانس های اصلی قهرمانی بشمار می رود.بازی تیم ملی آلمان با گذشته فرق اساسی کرده است، شما الان بازی های جذابی از تیم ملی آلمان می بینید. فوتبال در آلمان گام های رو به جلو و بلندی برداشته است، جذاب تر شده است و مانند گذشته فقط متکی به توپ های بلند و بازی منظم نیست. "

برای مارادونا فیلیپ لام بهترین بازیکن آلمان است. اسطوره فوتبال آرژانتین درباره فیلیپ لام گفت: "او می تواند در هر دو سمت و میانه میدان بازی کند. او می تواند به عنوان یک هافبک مخرب و پاسور هم عمل کند. لام در حال حاضر بازیکنی تعیین کننده مظهر فوتبال آلمان است البته با وجود گوتسه و لواندفسکی بایرن تبدیل به تیمی کامل تر می شود. "

مارادونا درباره احتمال حضور مسی در بایرن گفت: "اگر تیمی همزمان مسی و لواندوفسکی را داشته باشد، بقیه تیم ها باید برای دوم شدن رقابت کنند، اگر مسی به بایرن بیاید من دستیار گواردیولا می شوم./ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها