حمله بی سابقه اسطوره آرژانتینی به مروارید سیاه

مارادونا: پله بعد از من نفر دوم است

مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین در جدیدترین گفت و گویش بار دیگر به رقیب همیشگی خود یعنی پله دیگر اسطوره بی بدیل فوتبال دنیا تاخت.
کد خبر: ۶۳۹۷۰۲
مارادونا: پله بعد از من نفر دوم است

سایت جام جم ورزشی - این دو در سال های اخیر بسیار علیه یکدیگر مصاحبه کرده اند. مارادونا اعتقاد دارد که برترین بازیکن تاریخ فوتبال دنیاست این در حالی است که پله نیز چنین نظری را درباره خودش دارد. پله دو هفته پیش در مراسم اهدای توپ طلای فوتبال دنیا جایزه افتخاری بهترین بازیکن فوتبال دنیا در گذشته را دریافت کرد تا خشم مارادونا برانگیخته شود. وی بعد از دو هفته به این اتفاق واکنش نشان داده است و در این باره گفت: چطور می توانم بگویم که پله قبل از من جایزه افتخاری برترین بازیکن فوتبال دنیا در گذشته را دریافت کرد؟ اینکه پله قبل از من این جایزه را گرفته است یک اشتباه بزرگ است.

مارادونا خاطر نشان کرد: به نظر من پله همیشه نفر دوم فوتبال دنیا بعد از من است. او حتی در کشور خودش هم بعد از "سنا" راننده فرمول یک نفر دوم است. در واقع پله همیشه باید نفر دوم باشد، چه در دنیای فوتبال و چه در ورزش کشور خودش. این اسطوره فوتبال آرژانتین در  ادامه با تمسخر پله که در مراسم اهدای توپ طلا نام کریستیانو رونالدو را به اشتباه لئوناردو رونالدو گفته بود اظهار داشت: همین اشتباه نشان می دهد پله به کجا تعلق دارد. خیلی خوشحالم که فوتبال را به برای خودم بازی کردم. من در خانه ام در دبی نشسته ام و زندگی ام را می کنم اما پله در فیفا زندگی می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها