رقابت شاعران طنز در ساعت 22 هر شب

آغاز پخش قندپهلوی رمضانی از فرداشب

دکور برنامه ˝قندپهلو˝ در فضای مینیاتوری از شهر شلوغ صنعتی است که به نوعی یک کاریکاتور تلویزیونی است.
کد خبر: ۶۵۷۸۳۲
دکور برنامه «قندپهلو» نقد زندگی صنعتی است

دکور برنامه "قندپهلو" در فضای مینیاتوری از شهر شلوغ صنعتی است که به نوعی یک کاریکاتور تلویزیونی است.

امیرقمیشی تهیه‌کننده برنامه "قندپهلو" درباره سری جدید "قندپهلو" گفت: در سری جدید برنامه "قندپهلو" سعی کردیم که با ساختار و دکوری جدید و بخش‌های متنوع، میهان خانه‌های مرد در ایام پایانی سال و نوروز 93 باشیم.
وی در ادامه افزود: در این سری 4 گروه 4 نفره شرکت کننده به رقابت می پردازند که یک گروه را خانم ها تشکیل می دهند.مرحله خیلی نهایی 12فروردین برگزار می شود.
وی درخصوص آیتم های جدید برنامه بیان کرد: آیتم "یک دهن آواز" نقدی بر ترانه‌های موسیقی مردمی دارد که شرکت کنندگان ترانه ها را تبدیل به یک طنز منظوم می‌کنند.
وی تصریح کرد: آیتم "حافظ می‌گه من می‌گم" نام آیتم جدید دیگری در این برنامه است که در این بخش شرکت کنندگان تضمین ادبی از سروده‌های حافظ را به صورت طنز بیان می‌کنند.
قمیشی بیان داشت: در آیتم "نور،صدا،تصویر،لبخند" نیز شرکت کنندگان این بار سکانس های فاخر تلویزیونی را به طنز مکتوب تبدیل می کنند.
این تهیه کننده به آیتم های دیگر برنامه "قندپهلو" اشاره کرد و گفت: "بیت تا بیت"،"هدفمندسازی شاعرانه ها" و "لبخند منتشره" از دیگر بخش های مختلف برنامه است.
وی بیان داشت: تیتراژ برنامه با صدای مسعود خادم خواننده خوش‌صدای موسیقی پاپ ایران است.
این تهیه کننده درباره دکور متفاوت برنامه بیان داشت: دکور برنامه در فضای مینیاتوری از شهر شلوغ صنعتی است که به نوعی یک کاریکاتور تلویزیونی است.در واقع هر تصویرش یاد و خاطره "گل آقا" و "توفیق" است که قرار است در ذهن بماند.
وی ادامه داد: تعریف ما از کاریکاتور تصویر بی تناسب نیست.اجزای آن باید مهندسی و چشم نواز همراه با نقد باشد.در واقع دکور برنامه نقد زندگی صنعتی و ماشینی است .
وی خاطر نشان کرد: این برنامه ویژه نوروز با اجرای رضا رفیع و داوری شهرام شکیبا و ناصر فیض هر شب ساعت 20 از شبکه آموزش پخش می شود. (برنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها