سایت رسمی کلاه قرمزی از روز گذشته فعالیت جدی و رسمی خود را آغاز کرده است.
کد خبر: ۶۵۷۴۸۲
جایزه یک میلیون تومانی «کلاه قرمزی»

آدرس سایت www.kolahghermezi.com است که عکس صفحه اصلی آن گروه صداپیشه ها و عروسک گردان های این مجموعه پر طرفدار را به همراه عروسک هایشان نمایان کرده است. این سایت دارای بخش هایی چون: اخبار، مسابقه بزرگ کلاه قرمزی، ویدئو، گالری عکس، بیوگرافی و فروشگاه است.

برای مسابقه بزرگ کلاه قرمزی، جایزه هفتگی یک میلیون تومان و جایزه نهایی یک دستگاه خودرو 206 در نظر گرفته شده، که کافی است کلمه قرمزی یا KG را به سامانه پیامکی 20544 ارسال کنید تا در این قرعه کشی شرکت کنید. ضمن اینکه در بخشی دیگر از این سایت نیز می توانید به عروسک مورد علاقه تان رای دهید.

هم چنین در مورد دیگر بخش های سایت شاید جالب باشد به گالری عکس و بیوگرافی اشاره کرد. در گالری عکس، تصاویری از عروسک گردان به همراه صداپیشه هر عروسک با عروسک مربوطه را شاهدیم. هم چنین در بخش بیوگرافی نیز رزومه ای از فعالیت های هنری صداپیشه ها و عروسک گردان ها می بینیم.

عکس و فیلم هایی که مربوط به کلاه قرمزی 93 است از دیگر بخش های این سایت است که با سرعت همه اینترنت ها قابل مشاهده است.

فروشگاه محصولات کلاه قرمزی از دیگر قسمت های سایت است که به زودی راه اندازی می شود و شامل لوازم التحریر، عروسک و سایر محصولات این عروسک است. کلاه قرمزی 93 درایام نوروز هر شب ساعت 20 از شبکه دو پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
مجتبی قربانی
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
۰
۰
مطمئنا باید از دیدن این خبر خوشحال بشم كه شدم . اما با نگاهی به وب سایت كمی دل زده شدم . واقعا جای بسی تاسفه كه با وجود استفاده از سیستم وردپرس برای راه اندازی سایت و قالب فوق العاده زیبای jarida ، انقدر كیفیت راه اندازی سایت كلاه قرمزی پایینه .
به شخصه گاهی از دیدن سایت هایی كه مشتری رو دور میكنند به جای اینكه نزدیكش كنند ناراحت میشم .
در هر صورت ، بابت انتشار خبر از شما سپاسگذارم .
عرفان
United States
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
۰
۰
خیلی برنامه ی خوبی است
عباس قدمی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
۰
۰
كلاه قرمزی به زیبایی هرچه تمامتر كراكترخودش را دردوسه نسل به یادگارگذاشته وهنوز هم بادوری كردن از تكرار جایگاه خودش را اون بالاها حفظ كرده درود براقای ایرج طهماسب وحمید جبلی دوهنرمند واقعی وبه دور از حاشیه های زرد
مهناز
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
۰
۰
دوسشون دارم مخصوصا جیگر و ببعی رو

نیازمندی ها