نظارت ویژه بازرسان بر بازار در نوروز

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از طرح نظارتی ویژه برای روزهای ابتدایی سال 93 خبرداد و گفت: بازرسان در گلوگاه‌های عرضه و تقاضا در سراسر کشور مستقر شده اند و به طور قطع اجازه تخلف را نخواهند داد.
کد خبر: ۶۵۷۴۴۳
نظارت ویژه بازرسان بر بازار در نوروز

سید جواد تقوی گفت: برای ایام پایانی سال نظارت های بازرسان بر اقلام پرتقاضا و پرمصرف متمرکز شده و طرح نظارتی ویژه ای برای این ایام در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه در روزهای ابتدایی فروردین ماه نیز، نظارت ها با قدرت بر بازار صورت خواهد گرفت، افزود: نظارت ها با قوت ادامه می یابد تا متخلفان و سودجویان، اجازه استفاده از این فضا و سوءاستفاده از مردم را نداشته باشند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: دستورالعمل کنترل و نظارت بازار برای تمامی سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها ابلاغ و از پانزدهم اسفندماه برنامه عملیاتی اغاز شده است؛ در واقع این طرح نظارتی هدف ایجاد فضای آرام در بازار و انجام کنترل های لازم را صورت می دهد تا نیازمندی های معیشتی مردم به راحتی تامین شود.

تقوی خاطرنشان کرد: برای دوره ویژه روزهای ابتدایی فروردین نیز، طرح ویژه نظارتی تدارک دیده شده است و در هیچ روز از ایام تعطیل، بازرسان تعطیل نیستند و تا پایان فروردین ماه این نظارت ها با قدرت ادامه خواهد یافت.

وی اظهار کرد: بازرسان به بیشتر واحدهای نظارتی سر می زنند و بازار را در کنترل دارند؛ بنابراین متخلفان مطمئن باشند که از این نظارت ها در امان نخواهند بود.

به گفته رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، طرح نظارتی در مجموعه استانها سیاستگذاری و برنامه ریزی مبنی بر این است که گلوگاه های اصلی عرضه و تقاضا، تحت کنترل و نظارت باشد و با استقرار نیرو در این گلوگاه ها کار را مدیریت کنند.

وی افزود: ممکن است در برخی موارد نیز کم کاری اتفاق افتد؛ ولی نظارت تعطیل نخواهد شد. امسال نیز به صورت ویژه تلاش داریم همه نیروهای سازمانی، در کنار ناظران افتخاری و نیروهای مردمی کار نظارت ویژه را صورت دهند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
۰
۰
بازرسانی كه ما دیدیم مبارزه با ارزان فروشی است و نه گران فروشی

نیازمندی ها