مجموعه بازیگران یک اثر نمایشی تاثیر زیادی در جذب مخاطب و موفقیت سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی دارند. هر چقدر این بازیگران کاربلدتر باشند بهتر می‌توانند نقش خود را باورپذیرتر اجرا کنند. بازیگرانی که مردم آنها را می‌شناسند و به اصطلاح ستاره هستند هم سهم ویژه‌ای در موفقیت یک اثر نمایشی دارند. این گونه از بازیگران امتحان خود را پس داده‌اند و مردم می‌دانند که بازی گرم آنها داستان سریال یا فیلم را دیدنی‌ می‌کند.
کد خبر: ۶۵۷۱۹۷

کارگردانان سریال‌های نوروزی هم امسال بهترین بازیگران طنز را دور هم جمع کرد‌ه‌اند و نقش‌های کمدی را به آنها سپرده‌اند که مردم به نوع بازی آنها اعتماد کامل دارند و می‌دانند آنها قدرت این را دارند که لبخند را بر لبان مردم بنشانند.

سیروس مقدم در سریال پایتخت3 از بازیگرانی استفاده کرده که مردم خاطره خوبی از آنها دارند؛ بازیگرانی که نوروز 90 و 92 مردم را به خود علاقه‌مند کردند. محسن تنابنده (نقی)، احمد مهرانفر (ارسطو)، ریما رامین‌فر (هما) و علیرضا خمسه ( بابا پنجلی) از سال گذشته مهران احمدی هم با نقش بهبود به این جمع اضافه شده است. بازی خوب و دوست‌داشتنی این بازیگران موفقیت پایتخت را تضمین کرده است. ارسطو در سری اول و دوم سریال پایتخت دوست داشت ازدواج کند، این آرزو در سری سوم این سریال تحقق می‌یابد و سریال با مراسم عروسی ارسطو آغاز می‌شود.

منوچهر هادی هم امسال در سریال خوب، بد، زشت که از شبکه دو پخش خواهد شد، بهترین بازیگران طنز سینما و تلویزیون را دور هم جمع کرده است.از امین حیایی گرفته تا بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، سوسن پرور و... بازیگران کاربلدی که چَم و خَم مخاطب را می‌شناسند و می‌دانند چگونه به دل او راه‌ یابند و سریال خود را پربیننده کنند. در این سریال امین حیایی نقش یک جوان خلافکار را بازی می‌کند. حیایی در سینما و در فیلم‌هایی مانند کما نقش‌های کمدی را بخوبی بازی کرده است.

سعید آقاخانی هم می‌دانسته که حضور بازیگرانی مانند هومن برق‌نورد، بیژن بنفشه‌خواه، مهران غفوری، مریم امیرجلالی و مهران رجبی در سریال روزهای بدبه‌در می‌تواند این سریال را به گزینه‌ای موفق در نوروز 93 تبدیل کند. آقاخانی برای این بازیگران گریم‌های جدیدی را در نظر گرفته که حتما به نقش‌آفرینی آنها کمک خواهد کرد. در تیزرهای این سریال مهران رجبی را در شمایل مردی می‌بینیم که دستش شکسته است و بیژن بنفشه‌خواه هم موهای فرفری دارد. همه اینها می‌تواند نوید یک اثر دیدنی را به مردم بدهد.

فلورا سام هم در سریال ما فرشته نیستیم نقش‌های اصلی را به بازیگرانی مانند گوهر خیراندیش، محمدرضا شریفی‌نیا، برزو ارجمند، فاطمه گودرزی و علی صادقی سپرده است که همه آنها تاکنون توانایی‌های خود را در بهترین سریال‌های طنز و جدی تلویزیون به اثبات رسانده‌اند. با این اوصاف در نوروز 93 ویترین تلویزیون پر از بازیگران درجه یکی است که می‌توان از همین حالا به آنها اعتماد داشت و قبول کرد که قرار است مخاطبان تلویزیون نوروز پر از خنده‌ای را تجربه کنند.

طاهره آشیانی‌/‌ دبیر گروه رادیو و تلویزیون

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها