سونی با معرفی Z2 نسل جدیدی از ضدآب‌ها را معرفی کرد

از زمانی که سونی با معرفی نسل تلفن‌های اکسپریاZ دنیا را با فناوری تلفن‌های ضدآب آشنا کرد، خیلی‌ها از خودشان پرسیدند چرا ابزار همراهی که همواره می‌توانسته در معرض آب و هوای بدوبارانی قرار گیرد تا آن روز ضد آب ساخته نمی‌شدند. اما بدنه زمخت، ابعاد بزرگ‌تر و وزن بیشتر اکسپریا Z پاسخ آنها را در دل نهفته داشت.
کد خبر: ۶۵۶۳۱۹

هر چند در سال‌های اخیر فناوری ضدآب یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد تلفن‌های همراه سونی بوده است، اما همواره انتقاد از بزرگ بودن این تلفن‌ها در مقایسه با محصولات سایر رقبا با صفحه نمایش هم اندازه نقش پاشنه آشیل این برند قدیمی بوده است. اما طراحان سونی که گویا این انتقادات حسابی به پر قبایشان برخورده بود تلفنZ2 را عرضه کردند. تلفنی با صفحه نمایشی بزرگ‌تر و شفافتر از قبل اما ابعاد و وزنی کمتر، امکاناتی بیشتر و باتری قوی تر. حالا می‌توان با اطمینان از طراحی ژاپنی این تلفن صحبت کرد چراکه ساخته شده تا یک سروگردن بالاتر از رقبای کره‌ای خود باشد.

امکاناتی مثل فیلمبرداری فول اچ.دی و فیلم برداری اسلوموشن (دور کند) در کنار خاصیت ضدآب بودن، این تلفن را به یک دوربین مناسب برای سفرهای نوروزی، زمانی که کشور درگیر بیشتر بارندگی‌هاست، تبدیل کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها