گفت‌وگو با مجید حمزه، کارگردان و بازیگر رادیو

ما با عشق کار می‌کنیم

روی موج صدا

دور عاشقی در رادیو تهران

نمایش نوروزی «دور عاشقی» با روایت داستان زندگی یک زوج از اول تا سیزدهم فروردین از ساعت 20 و 10 دقیقه از رادیو تهران پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۵۶۰۱۵

این نمایش به نویسندگی نسیم خراشادی، تهیه‌کنندگی محمد مهاجر و گویندگی مهین نثری و رضا عمرانی پخش می‌شود. داستان نمایش دور عاشقی درباره زن و شوهری است که در ایام نوروز به بازبینی و بازخوانی دوران ازدواجشان می‌پردازند که روزهای خوشی با هم داشته و دارند.

کوثرنامه را از رادیو نمایش بشنوید

نمایش کوثرنامه به کارگردانی اکبر زنجانپور در ایام نوروز از رادیو نمایش پخش می‌شود. در این نمایش که قرار است از نهم تا پانزدهم فروردین‌ماه ساعت 23 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش شود، بازیگران مرکز هنرهای نمایشی رادیو بازی کردند. همچنین نمایش تک قسمتی بازمانده به کارگردانی جواد پیشگر سیزدهم فروردین‌ماه ساعت 17 و30 دقیقه پخش می‌شود. تهیه‌کنندگی این نمایش به عهده اشرف‌سادات اشرف‌نژاد است.

همراهی رادیو با راهیان نور

نوروز امسال شبکه‌های مختلف رادیویی کاروان‌های راهیان نور را پوشش خبری می‌دهند.

به گزارش روابط‌عمومی رادیو، اردوی راهیان نور فرصتی است تا مردم با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و شهدای سال‌های دفاع مقدس آشنا شوند و ارزش‌های اصیل انقلاب را درک کنند به همین منظور در ایام نوروز معاونت صدای رسانه ملی با اعزام گزارشگرانی به مناطق جنوب و غرب کشور از رویدادهای مهم اردوی راهیان نور گزارشی را تقدیم شنوندگان شبکه‌های رادیویی می‌کند.

شنوندگان شبکه‌های مختلف رادیویی می‌توانند از روزهای پایانی اسفندماه همراه این گزارشگران از رویدادها و روایت‌های راهیان نور بهره‌مند شوند.

برنامه‌های شاد در رادیو ورزش

رادیو ورزش برای ایام نوروز برنامه‌های متنوعی تدارک دیده است.

برنامه میدان لبخند با معرفی آداب و رسوم نوروز، مسابقه نوروزی با محوریت معرفی نقاط گردشگری ایران، برنامه سرآغاز با محوریت اخلاق، یک دو سه حرکت با ارائه توصیه‌های ایمنی، بهداشتی و ورزشی و بانوی قهرمان در حوزه قهرمانی و الگوسازی از رادیو ورزش پخش می‌شود.

عیددیدنی، سرزمین عشق، قطعه‌ای از بهشت، یاد یاران، بررسی عملکرد فدراسیون‌ها، روز و نوروز، بزن سرنا، نوروز در کوهستان، بهاریه، قوی‌تر سریع‌تر بالاتر، سلامت باشید، ورزش تعطیل نیست، موج فوتبال، یک فنجان چای داغ، پنج‌دری، بسکتبال از آغاز تا امروز و گلگشت نوروزی از دیگر برنامه‌های نوروزی رادیو ورزش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها