هشدار نیروی انتظامی به شهروندان:

مراقب آژانس های مسافرتی بی مجوز باشید

معاون مبارزه جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی در خصوص آژانس های مسافرتی فاقد مجوز هشدار داد و گفت: شهروندان می توانند به سامانه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، مراجعه کرده و از تورهایی که تحت نظارت این سازمان فعالیت می کنند، استفاده کنند.
کد خبر: ۶۵۴۵۵۵
مراقب آژانس های مسافرتی بی مجوز باشید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ فریدون رهبریان گفت: در ایام پایانی سال، شاهد آگهی های مختلفی در رونامه های کثیرالانتشار در خصوص تورهای مسافرتی داخلی و خارجی هستیم که برخی از آنان مجوز فعالیت ندارند.

وی افزود: برخی از این آژانس های مسافرتی به بهانه تورهای خارجی، مسافران را در کشور مقصد رها کرده و یا در اختیار مسافران تورهای داخلی، امکانات رفاهی و اقامتی را براساس مفاد قرارداد قرار نمی دهند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با تاکید بر اینکه، درج آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار دلیل بر داشتن مجوز از سوی آژانس های مسافرتی نیست، تصریح کرد: شهروندان اگر قصد دارند از تورهای مسافرتی مجاز استفاده کنند می توانند به سامانه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، مراجعه کرده و از تورهایی که تحت نظارت این سازمان فعالیت می کنند، استفاده کنند.

به گفته وی، در سامانه فوق اسامی 53 شرکت خدمات مسافرتی که دارای مجوز هستند، درج شده است تا شهروندان سفر خاطره انگیز و خوبی در ایام نوروز داشته باشند.

سرهنگ رهبریان با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد آژانس های مسافرتی بر عهده سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور است، افزود: مردم می توانند با مشاهده هرگونه تخلف، با سازمان فوق تماس بگیرند و در صورت شکایت از آژانس های مسافرتی فاقد مجوز، به دستگاه قضایی مراجعه کرده تا شکایات آنان به مراکز انتظامی برای رسیدگی ارجاع داده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها