سند نظام جامع آموزش های شهروندی تدوین شد

رییس مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی شهرداری تهران از تدوین سند نظام جامع آموزش های شهروندی خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۲۴۳
سند نظام جامع آموزش های شهروندی تدوین شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی شهرداری تهران، دکتر غلامرضا کریمی در جمع اساتید این مرکز دانشگاهی گفت: شهر تهران با جمعیت ساکن هشت میلیون نفری خود یکسری نیازهای مشخص دارد که برخی از این نیازها را در حوزه آموزش می توان پاسخ داد.

وی افزود: خوشبختانه در سایه تلاش های شورای راهبردی آموزش های شهروندی، سند نظام جامع آموزش های شهروندی توسط شورای عالی فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران تدوین و تصویب شده است و ابلاغ آن توسط شهردار محترم تهران در حال انجام است.

رییس مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی شهرداری تهران اظهار کرد: در شهرداری تهران تشکیلات هوشمندانه و دقیقی تحت عنوان «ساختارهای محله» شکل گرفته است که هدف آن حرکت در جهت مشارکت دادن مردم در فرایند های شهری است.

وی افزود: شهرداری تهران ماموریت عظیمی را برای مشارکت آگاهانه مردم در اداره شهر تعریف کرده است که مسلماً رسیدن به این هدف نیاز به آموزش، بستر سازی و توانمندسازی نیروی انسانی دارد که ما بخشی از آن را در مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی پوشش می دهیم.

کریمی هدف از این امر را توانمندسازی ساختارهای محله عنوان کردند تا هم بتوانند مطالبات خودشان را از مدیریت شهری داشته باشند و هم در راستای شکل گیری یک شهر یاد گیرنده حرکت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها