از طریق سایت سازمان سنجش ثبت نام کنید

پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی

راه اندازی بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی شهرداری تهران

بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی شهرداری تهران با حضور مهدی متولیان رییس بسیج دانشگاه جامع و مسئولان این مرکز افتتاح شد.
کد خبر: ۶۷۸۲۷۲
راه اندازی بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی شهرداری تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی شهرداری تهران، در این مراسم که مهدی متولیان رییس بسیج دانشگاه جامع، کارکنان مرکز و تعدادی از دانشجویان حضور داشتند، دکتر غلامرضا کریمی رییس مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی شهرداری تهران در آیین افتتاح بسیج دانشجویی این مرکز گفت: ما در زمینه هویت سازی دانشجویان تلاش های فرهنگی زیادی انجام داده ایم اما معتقدیم بسیج به عنوان یکی از تشکل های فعال در مجموعه دانشگاهی این ظرفیت را دارد که دانشجویان را به لحاظ هویتی منسجم تر کند.

وی افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال مدیریت جهادی و سال فرهنگ نامگذاری کرده اند ما نیز خوشحالیم که نهاد بسیج در مرکز ما هم ایجاد شد تا با همکاری بسیج دانشگاه جامع، مسئولان و دانشجویان این مرکز بستر فعالیت های فرهنگی گسترده تری در مسیر ارزش های دینی و انقلابی در این مرکز شکل بگیرد.

کریمی با اشاره به افزایش تعداد دانشجویان این مرکز در سال های آینده افزود: افق آینده مرکز بر پذیرش حداقل 6000 دانشجو طراحی شده که این پتانسیل بوجود آمده ضرورت شکل گیری تشکل های انقلابی را در مرکز مشهودتر می کند و قطعاً حضور تعداد زیادی دانشجو در مرکز نیاز به کارهای فرهنگی ویژه ای نیز دارد و البته حضور 6000 دانشجو در حوزه آموزش های شهروندی می تواند تضمینی برای تشکل بسیج دانشجویی در سطح مراکز علمی کاربردی شهر تهران باشد.

در این مراسم، مهدی متولیان رییس بسیج دانشگاه جامع نیز با اشاره به اینکه بسیج یک نیروی کمک کننده است و در هر زمان و مکانی می تواند نقش ارزنده ای ایفا کند، گفت: بسیج دارای دو نقش مهم است، یکی نقش آفرینی در حل چالش های نظام و نقش دوم مطالبه گری آرمانها و دستاوردهای انقلاب.

وی افزود: بسیج محدودیتی ندارد و علاوه بر وظایف دینی و مذهبی خود تلاش می کند در رفع نواقص و محرومیت های کشور نقش آفرینی کند تا زندگی عادلانه و حیات طیبه معنوی برای خود و مردم ایجاد نماید.

متولیان گفت: دانشجویان بسیجی ظرفیت بسیار مهمی برای علمی شدن بیشتر دانشگاه ها و مراکز علمی کاربردی هستند.

رییس بسیج دانشگاه جامع افزود: بسیج با برگزاری مناظره ها و نشست های علمی می تواند به دستاوردهای جدید علمی دست یابد.

وی در ادامه با اشاره به سخن امام راحل که دانشگاه را مبدا همه تحولات می دانستند، افزود: ما نیز همین هدف را دنبال می کنیم و تمام برنامه هایمان را با محوریت علمی و تشکیل کارگروه های علمی – پژوهشی قرار می دهیم تا کمکی باشد به حل چالش های علمی.

رییس بسیج دانشگاه جامع گفت: حتماً مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی نیزبا توجه به محوریت تخصصی خود و خصوصاً در مباحث مدیریت شهری با چالش هایی روبروست و یکی از مهمترین دغدغه های این مرکز رفع همین نواقص حقوق شهروندی در جامعه است که با کمک و اراده همین دانشجویان بسیجی می توانید با انجام کارهای پژوهشی و علمی و در اختیار قرار دادن نتایج پژوهش ها ظرفیت بزرگی جهت رفع این چالش ها ایجاد نمائید.

در پایان این مراسم با اهدای حکمی آقای سعید حوریه به عنوان مسئول بسیج دانشجویی این مرکز معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علیرضا ابری
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
۰
۰
تشكر میكنم از حسن انتخاب شما برادر سعید حوریه را سالیان سال می شناسم ایشان جانباز واز پیشكسوتان جهاد و شهادت هستند

نیازمندی ها