در گفت و گو با اسکای اسپرت مطرح شد

قوچان‌نژاد: آرزویم حضور در لیگ انگلیس بود

درباره مردی که مدیون قلم به دستان است

کمتر توجیه کن آقای قلعه نویی!

امیر قلعه نویی عادت دارد هر چند وقت یکبار اصحاب رسانه را مورد ارادت قلبی خود قرار بدهد.
کد خبر: ۶۵۳۷۸۳
کمتر توجیه کن آقای قلعه نویی!

سایت جام جم ورزشی - "قلم به دستان مزدور" ، "قلم به دستان اجنبی پرست" ، " قلم به دستانی که نطفه شان مشکل دارد" و .... نمونه هایی از توصیف های دم دستی ژنرال آبی ها برای اصحاب رسانه هاست. قلعه نویی که همانند بسیاری دیگر از چهره های مطرح فوتبالی شهرت و البته موفقیت خود را مدیون همین " قلم به دستان" است امروز باز هم به آنها نیش و کنایه زد البته نه به شدت گذشته. امروز قلعه نویی در گفت و گو با یکی از خبرگزاری از شرایط استقلال در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد و غیر مستقیم روزهای بسیار سختی را برای استقلال در این رقابت ها پیش بینی کرد. او در اینباره گفته که اگر زیاد در این باره صحبت کنم، برخی از دوستان قلم به دست می‌گویند که دارد توجیه می‌کند! صد البته که قلعه نویی همیشه دنبال توجیه کردن است اما جالب اینجاست که هرگز سعی نکرده بی حرمتی های دائمی خود را به همین "قلم به دستان" به نوعی توجیه کند. توجیه کردن کار قلعه نویی است و او حتی با نام بردن از "قلم به دستان" نمی تواند این موضوع را انکار کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۰
۰
اینكه در این پایان فصل همیشه ایشان اینگونه مورد هجمه قرار میگیرد و دیگر مواردی كه همه ما در روزنامه ها میخوانیم ایشان را به گفتن این جملات وا میدارد!مگر صبر ایشان چقدر است؟كمی هم خود را جای او قرار دهید!
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۰
۰
خواب دیدی خیر باشه!!! قلم به دستان محبوبیت برای امیر قلعه نویی آوردند؟؟؟؟؟ آخه این حرف رو بر چه اساسی میزنید؟ كسی كه نزدیك 10 بار قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر شده اونم با سه تیم شما براش محبوبیت آوردید؟؟؟ كسی كه تا این حد دلش برای تیمش و فوتبال می سوزه اونوقت شما براش محبوبیت آوردید؟ خب معلومه غرض دارید كه این طور مطلب مینویسید!!

نیازمندی ها