پس از صادر شدن حکم جلب

حقیقی: به دادم برسید!

رضا حقیقی به دردسری افتاده که این دردسر میراث محمد رویانیان در پرسپولیس است.
کد خبر: ۶۵۳۰۹۳
حقیقی: به دادم برسید!

سایت جام جم ورزشی - پرسپولیس در ابتدای فصل اتومبیل هایی را به برخی از بازیکنان خود داد که این اتومبیل ها سند نداشت اما برخی از بازیکنان از جمله رضا حقیقی بدون توجه به این موضوع اتومبیل ها را فروختند و نتیجه اش این شد که خریدار اتومبیل بی سند رضا حقیقی حکم جلب این بازیکن را گرفته است!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ماجرای خودروی دریافتی و حکم توقیفش گفت: حدود سه ماه پیش به من یک ماشین دادند اما متأسفانه چکی که رد و بدل شد طبق قول مسئولان وقت تبدیل به پول نشد. من حتی آن چک را به صاحب ماشین دادم و او گفت تا موقعی که این چک پاس نشود پول تو را نمی‌دهیم. نمی‌دانم رابطه رویانیان با صاحب ماشین چطور بود اما الان وارد مشکل بسیار بدی شدم. یک ماه و نیم از مدت آن چک گذشته از صاحب خودرو بسیار ممنونم او شاکی است و برای حقش حکم جلب من را گرفته اما راستش را بخواهید دلم از رویانیان گرفته است. چون من به او بدی نکردم و هیچ حرفی هم پشت سر او نزدم.

وی به فارس گفت: توقع نداشتم در این برهه از زمان زنگ بزنم و یا پیامک بدهم اما ایشان جواب من را ندهد. حکم جلبم را گرفته‌اند، برایم مهم نیست اما دلم از مسئولان گرفته و همین جا باید بگویم؛ آقای پروین لطفا به داد من برس.

حقیقی ادامه داد: مطمئن باشید هیچ وقت این خاطره تلخ ماشین‌ها را فراموش نمی‌کنم. حتی التماس کردم به خاطر اینکه آبرویم مقابل خانواده‌ام نرود مشکل من را حل کنند. دوست نداشتم همسرم و خانواده‌اش هیچ وقت حکم جلب من را ببینند اما وقتی مادرم حکم جلب من را دید. کمی تا موقعی که من را پیدا کنند این ماجرا طول کشید چون در حال تمرین بودم به همین دلیل همه خانواده‌ام متوجه این موضوع شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها