تندیس حمایت از محرومان چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویی مهرباران (یادواره شهید چمران) به ابراهیم حاتمی‌کیا، کارگردان فیلم «چ» اهدا شد.
کد خبر: ۶۵۲۶۴۹
تندیس حمایت از محرومان در دستان حاتمی‌کیا

به گزارش ایرنا، آیین پایانی چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویی مهرباران یادواره شهید چمران عصر امروز در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد و فیلم «چ» که در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمد، چند تندیس این رویداد را به خود اختصاص داد.

ابراهیم حاتمی‌کیا پس از نمایش فیلم «چ» خطاب به دانشجویان گفت: خیلی خوشحالم این فیلم که مربوط به تاریخ کشور است، در میان تشویق‌های شما پخش شد.

وی با قدردانی از شور و هیجان دانشجویان بیان کرد: به خانواده‌هایتان بگویید با اغماض به تماشای این فیلم بیایند، کاری است که شده، آبروداری کنید.

همچنین قرار بود کودکان شین‌آبادی تندیسی به شهرام ناظری به پاس خدمات هنرمندانه و خالصانه او در همنوایی با دانش‌آموزان رنج دیده این روستا اهدا کنند که بخاطر حضور نداشتن این خواننده به دلیل کسالت این اتفاق رخ نداد.

رضا فریدزاده، رئیس سازمان دانشجویان نهاد دانشگاهی، احمد شریفی‌زاده رئیس جهاد دانشگاهی واحد تهران و جمعی از مدیران و مسئولان همراه بسیاری از دانشجویان دراین مراسم حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها