شانس خوبی برای صعود به المپیک داریم

وینگادا: همه چیز نهایی شد فقط مانده امضای قرارداد

نلو وینگادا از توافقش با فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم المپیک ایران خبر داد.
کد خبر: ۶۵۲۴۲۴
چرا وینگادا برای هدایت تیم امید عجله دارد؟

به گزارش جام جم ورزشی - به نظر می رسد وینگادا برای قبول هدایت تیم ملی امید عجله دارد چون بدون اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال در این چند وقت مدام از توافقش با فدراسیون فوتبال حرف زده است. نلو که این چند وقت بیکار بوده و دندان فوتبال ایران ! را شمرده است با همان سبک و سیاق بسیاری از مربیان حرفه ای در نوع بستن قرارداد عمل می کند تا فدراسیون فوتبال مجبور به تفکر روی گزینه دیگری نشود بلکه مورد دم دستی و پر سر و صدا در روزنامه ها را انتخاب کند! در حالی که علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال از توافق 80درصدی با نلو وینگادا برای هدایت تیم المپیک ایران خبر داده بود، این مربی پرتغالی هم توافق با فدراسیون فوتبال ایران را تأیید کرد.

وینگادا در شرایطی از توافق نهایی صحبت می کند که هنوز پای قرارداد برای امضا نرفته و می گوید فکر می‌کند به‌زودی این قرارداد امضا شود.

وینگادا که می خواهد دوران پایان مربیگری را در ایران سپری کند درباره دستیارانش نظری ندارد در همین رایطه شنیده می شود فدراسیون در انتخاب مربیان کنار او اختیار تام دارد تا نلو با همان سرمربیگری در تیم امید راضی باشدوهمانگونه که خودش گفته این مسائل بعد از امضای قرارداد تعیین می‌شود اما درباره آن با فدراسیون ایران صحبت کرده‌ام و توافق لازم در بحث دستیارانم انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها