پولی نگرفته ام که مالیاتم را خودم پرداخت کنم

کبه:نه پسرم را دیدم نه نتوانستم در خاکسپاری پدرم شرکت کنم

به دلیل ممنوع الخروجی و مالیاتم نه توانستم پسرم را که تازه به دنیا آمده ببینم و نه اینکه در خاکسپاری پدرم شرکت کنم.
کد خبر: ۶۵۲۴۷۵
کبه:نه پسرم را دیدم نه نتوانستم در خاکسپاری پدرم شرکت کنم

بوبکر کبه در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال و درخشش در دیدار دوستانه روز گذشته و همچنین بحث ممنوع‌الخروجی خود صحبت‌هایی انجام داده که در زیر می‌خوانید.

از بازی دیروز شروع کنیم، ظاهرا در این چند وقت خیلی آماده هستی.

بعد از اینکه در آن بازی جام حذفی مصدوم شدم خیلی تلاش کردم که بتوانم جبران کنم و همه هدفم این بود که در تمرینات خودی نشان بدهم و موفق شدم جلوی سایپا بازی کرده و گل هم بزنم. روز بعد دیدار با ملوان پیش آمد و در حالی که تیم شرایط خوبی نداشت به میدان رفتم و بازی کردم که نتوانستم کمکی به تیم بکنم.

اما در لیگ قهرمانان بازی نکردی.

در لیگ قهرمانان به من فرصت داده نشد و شاید اگر در بازی با الشباب بازی می‌کردم می‌توانستم گل بزنم اما این نظر کادر فنی بود که به میدان نروم و به آن احترام می‌گذارم. نا امید نشدم، تمرینات را انجام و ادامه دادم و دیدید که دیروز هم دو گل زدم و انصافا در این مدت سعی کردم کاری کنم که بتوانم اعتماد قلعه‌نویی را جلب کنم.

ظاهرا ممنوع‌الخروج هم شده‌ای؟

در ابتدا باید توضیح بدهم، من سال گذشته که با داماش قرار بستم مقرر شد که همه مالیاتم را باشگاه داماش پرداخت کند ولی ظاهرا این اتفاق نیفتاد به همین دلیل یکی از دوستانم بخشی از مالیاتم را پرداخت کرد و سال گذشته توانستم از کشور خارج شوم و دوباره به ایران برگشتم اما در حال حاضر اطلاع ندارم که آیا مالیات من توسط باشگاه داماش برای سال گذشته پرداخت شده یا خیر.

در استقلال چطور؟

در استقلال هم قرار شد مالیاتم را باشگاه به صورت کامل پرداخت کند ولی باید بگویم اگر هم مالیاتم به پای خودم بود و در ابتدا هم قرار می‌شد من پرداخت کنم از کجا باید آن را می‌آوردم.

چطور؟

من هنوز پولی از باشگاه نگرفتم که حتی اگر مالیات برعهده خودم بود آن را پرداخت کنم. این قضیه از عهده من خارج است و من نمی‌توانم کاری انجام دهم.

راهکار چیست؟

فتح‌الله‌زاده و ماجدی خیلی دارند تلاش می‌کنند که این مشکل را حل کنند و من در جریان این موضوع هستم اما باید بگویم بعد از اینکه پسرم به دنیا آمد به دلیل مشکل خروج از کشور هنوز موفق نشدم او را ببینم. شما می‌دانید که خانواده از همه چیز برای یک انسان مهمتر است ولی من هنوز پسرم را ندیده‌ام. نکته مهمتر اینجاست که حتی به خاطر همین مشکل نتوانستم از کشور خارج شوم تا در مراسم خاکسپاری پدرم شرکت کنم. وقتی این اتفاقات مهم برایم افتاد و همه این مسائل را از دست دادم، از دست دادن بازی آینده استقلال آنقدرها هم ناراحت کننده نیست. البته من یک فوتبالیست حرفه‌ای هستم و دوست دارم برای تیمم بازی کنم و فکر می‌کنم نبود من باعث می‌شود هم باشگاه ضرر کند هم من.

چطور؟

چون انصافا در شرایط خوبی هستم و خیلی تلاش می‌کنم.

حالا با همه این شرایط و مشکلاتی که استقلال دارد فکر می‌کنی تیم بتواند موفق شود؟

استقلال، پرسپولیس، فولاد و سپاهان شانس قهرمانی دارند ولی تیمی که همیشه در بازی‌های پایانی برنده باشد می‌تواند عنوان قهرمانی را به دست آورد. مهمتر از همه چیز اتحاد بازیکنان است. یادتان باشد که اتحاد یک تیم خیلی تأثیرگذار است و ما استقلالی‌ها باید در هفته‌های آخر از حواشی دور باشیم و به هیچ چیز جز قهرمانی فکر نکنیم چون قهرمان شدن خیلی برای ما مهم است. من امیدوارم که بتوانم با استقلال قهرمان شوم چون انصافا تلاش و زحمت بازیکنان را می‌بینم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها