معرفی مراجعان زن شیاد به دانشگاه علوم پزشکی

پزشک قلابی دستگیر شد

دختری که با فریب یک جراح زیبایی در مشهد و تهدید او به انتشار تصاویر خصوصی در اینترنت 90 میلیون تومان اخاذی کرده بود، از سوی پلیس فتای استان خراسان رضوی دستگیر شد.
کد خبر: ۶۵۲۳۸۹
اخاذی 90 میلیونی دختر‌جوان از جراح زیبایی

به گزارش جام‌جم، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: هفته گذشته یک پزشک جراح زیبایی با حضور در پلیس فتا از زنی به اتهام اخاذی شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، وی چندی پیش با دختر جوانی در فضای مجازی آشنا شده است و در پی این ارتباط به یکدیگر علاقه‌مند شده و تصمیم به ازدواج گرفته‌اند تا این‌که زن جوان از مرد پزشک می‌خواهد پیش از آن‌که به خواستگاری‌اش بیاید، تصاویر خصوصی‌اش را برای او ارسال کند.

سرهنگ سید محسن عرفانی افزود: در ادامه مرد پزشک تصاویرخصوصی‌اش را به پست الکترونیک او ارسال می‌کند و چند روز بعد دختر جوان مرد پزشک را تهدید می‌کند اگر 90 میلیون تومان به او پرداخت نکند، این تصاویر را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد.

وی یادآور شد: شاکی ابتدا گمان می‌کند دختر مورد علاقه‌اش با این کار قصد شوخی دارد، اما در ادامه تهدید‌ها اطمینان می‌یابد او قصد اخاذی دارد.

رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی افزود: در پی این تهدید مرد پزشک پول درخواستی را به حساب او واریز می‌کند، اما وی در تماس با مرد پزشک پول‌ بیشتری می‌خواهد.

عرفانی خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده و دستور قضایی تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری زن اخاذ آغاز شد و در ادامه تحقیقات دو روز پیش ماموران مخفیگاه متهم فراری را در یکی از محله‌های مشهد شناسایی و او را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: با انتقال زن متهم به پلیس فتا، وی به جرمش اعتراف و عنوان کرد، یک بار به عنوان بیمار به مطب جراح زیبایی شاکی رفته بوده و با اطمینان از وضع مالی مناسب وی، تصمیم به اخاذی گرفته است.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

کلاهبرداری زن شیاد به بهانه ازدواج

در خبری دیگر ، زن جوانی که او نیز با فریب مردان به بهانه ازدواج موقت از آنها در فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد، از سوی پلیس فتای استان البرز دستگیر شد.

به گزارش جام‌جم، رئیس پلیس فتای استان البرز در این باره گفت: چند روز پیش ماموران فتا هنگام رصد فضای مجازی متوجه یک سایت اینترنتی شدند که در آن عنوان شده بود اگر قصد ازدواج موقت دارید، 300 تا 700 هزار تومان به شماره حساب درج شده در سایت واریز کنید تا چند روز دیگر با شما تماس گرفته شود.

سرهنگ یزدان نیکنام افزود: ماموران با مشاهده این سایت اینترنتی متوجه شدند فردی که این سایت را راه‌اندازی کرده قصد کلاهبرداری دارد.

اعتراف به قصد اخاذی

با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات برای شناسایی صاحب سایت آغاز و معلوم شد حساب بانکی که در آگهی درج شده به نام یک زن است.

وی یادآور شد: با به دست‌آمدن این اطلاعات، ماموران دو روز پیش زن متهم را در خانه جدیدش شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتای استان البرز یادآور شد: با وجود انکار زن متهم در ارتکاب جرم، ماموران متوجه شدند پول‌هایی که به حساب واریز شده، از سوی وی برداشت شده است.

با جمع‌بندی اطلاعات، متهم دوباره بازجویی شده و این بار به جرمش اعتراف کرد و گفت، با هدف اخاذی از مردان جوان این سایت را راه‌اندازی کرده و با فریب آنها اعتمادشان را جلب و مبالغی کلان از متقاضیان ازدواج موقت کلاهبرداری کرده است. با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات ادامه دارد.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۳
پخمه
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
۰
۰
چیزی نیست پول چندتا زیر میزیه.این یكی با اون یكی در.
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
۰
۰
برای چند تا تصویر خصوصی حاضر شده 90 میلیون بده ؟!!!
بی نام
Niger
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
۰
۰
حالا این تصاویر چقدر خصوصی بوده مگه؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
۰
۰
هرچی سرش بیاد حقشه
یك شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
۰
۰
جالبه عجب معمایی...... برای تصویر یا همون عكس معمولی خودمون 90 میلیون تومان پرداخت كرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جام جم جان یا یك مطلبی را ننویسید یا به شعور مخاطب احترام بذارید.....................
حاضر جواب
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
۰
۰
اون تصویر خصوصی چه جور تصویری بوده؟ طرف میگه به مطب دكتر رفته پس دكتر قبل از فضای مجازی طرفو دیده وپسندیده این چیزها هم كه نوشتید خیلی گنگه وجهت رفع تكلیفه والا هیچی با هیچیش نمیخونه.
شارع
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
۰
۰
به نظر من اول باید این پزشك رو مجازات كرد تا دیگه با بیمار ارتباط خارج از كار طبابت نداشته باشه ...
پرتغال فروش
Germany
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
۰
۰
به نظر شما كدام مقصر بوده؟ زیر میز بگیر یا روی میز بگیر ؟
یك شهروند
Germany
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
۰
۰
به خاطر محدودیت هایی كه برای انتشار این قبیل اخبار دارید ما هم قبوله. چندتا عكس 3*4 بوده.ممنون هستیم كه پول و عكسها یش را بهش داند .
پ
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
۰
۰
با كسب اجازه از طبقه اجتماعی زیر میز بگیران محترم بنظر حقیر زیر میز بگیره مقصرتره
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
۰
۰
باتشكر از روزنامه جام جم لطفا اخباری كه با محدودیت پخش روبرو هستید انتشار نكنید تا اینقدر سوال ایجاد نشود
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
۰
۰
همیشه شعبون یه بارم رمضون.
همیشه برخی دكترها سوء استفاده می كردن حالا دمش گرم این دختره به این دكتره پاتك زده.
مرد مظلوم و سربزیر ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
۰
۰
برخی پزشكان همه فن حریف هستند یك ضرب المثلی است كه می گویند طرف آب را نمی بیند و گرنه شناگر ماهری است
آره عزیز دل برادر جام جم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها