مردی که با همدستی دو مرد و سه زن به قصد اخاذی صد میلیون تومانی، پسرخاله هفت ساله‌اش را ربوده بود، همراه همدستانش از سوی پلیس آگاهی استان فارس دستگیر شد.
کد خبر: ۶۵۲۰۴۰
کودک‌ربایی 100 میلیون تومانی ناکام ماند

به گزارش جام‌جم، فرمانده انتظامی استان فارس در این باره گفت: عصر بیست و نهم بهمن امسال مردی با حضور در پلیس آگاهی از ربوده شدن پسر هفت ساله‌اش خبرداد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد ساعاتی پیش وقتی فرزندش برای بازی از خانه‌شان در شهرستان «کوار» خارج شده، گم‌شده است.

در حالی که جستجو برای یافتن کودک ادامه داشت، مردی در تماس با او عنوان کرد پسر او را به گروگان گرفته و باید برای آزادی وی صد میلیون تومان پرداخت کند.

سردار سیروس سجادیان افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات برای آزادی گروگان خردسال و دستگیری عامل این آدم‌ربایی را آغاز کردند و مرد آدم‌ربا هر بار در تماس با خانواده کودک ربوده شده محل ملاقات را تغییر می‌داد.

وی یادآور شد: پلیس احتمال داد، مرد آدم‌ربا باید همدستانی داشته باشد بنابراین ماموران محل‌های ملاقات‌ از جمله کوار، خرامه، مرودشت و ارسنجان را که مرد آدم‌ربا در این مکان‌ها با خانواده شاکی قرار می‌گذاشت و حاضر نمی‌شد زیر نظر گرفتند و اطلاعاتی به دست آمدکه نشان می‌داد، مرد آدم‌ربا و همدستانش به این مکان‌ها رفت و آمد می‌کنند و کودک ربوده شده در یکی از این مکان‌ها نگهداری می‌شود.

عملیات همزمان

سجادیان افزود: ماموران روز اول اسفند در چهار عملیات همزمان به محل‌های شناسایی شده اعزام و سه مرد و سه زن را دستگیر و با یافتن کودک ربوده شده وی را تحویل خانواده‌اش دادند.

وی گفت: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی و مواجهه حضوری والدین کودک ربوده شده با متهمان معلوم شد یکی از آنها پسر خاله کودک ربوده شده است.

مرد متهم و همدستانش در تحقیقات بعدی به جرایمشان اعتراف کردند و معلوم شد پسر خاله کودک که طراح اصلی این کودک‌ربایی بوده از دو نفر از دوستانش خواسته با ربودن کودک، از والدینش صد میلیون تومان اخاذی کنند.

با صدور قرار قانونی برای اعضای این باند، آنها روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها