با افزایش ۲۵ درصدی قیمت برق

خودرو 2 درصد گران می‌شود

دبیر انجمن خودروسازان ایران با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی قیمت برق از افزایش یک تا ۲ درصدی قیمت خودرو در سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۵۲۳۱۵
خودرو 2 درصد  گران می‌شود

احمد نعمت بخش در گفت‌وگوی اختصاصی با واحد مرکزی خبر با بیان اینکه افزایش قیمت برق بیشترین تاثیر را روی صنایع انرژی بر دارد، افزود: عمده فعالیت‌ها در کارخانه های خودروسازی مربوط به مونتاژ بدنه و رنگ است و تاثیر افزایش قیمت برق بر محصول نهایی بیشتر از 2 درصد نخواهد بود.

وی گفت: افزایش 25 درصدی قیمت برق در صنعت شیشه که از صنایع انرژی بر است، باعث افزایش 7 تا 8 درصدی محصولات این واحد صنعتی خواهد شد.

نعمت بخش افزود: همچنین صنایع فولاد، آلومینیوم، ریخته گری و چدن از صنایع انرژی بر است که افزایش 25 درصدی قیمت برق در سال آینده روی قیمت محصولات تحویلی آنها به صنایع خودروسازی اثر خواهد گذاشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
۰
۰
در این كارخانه های خودروسازی را ببندید وخیال ملت را راحت كنید با این كیفیت های پایین , خودروسازها فقط به فكر خالی كردن جیب مردم هستند , اگر دولت مجوز ورود خودروهای دست دوم را صادر كند ملت با ٥ تا ٦ میلیون میتواند بهترین خودروهای جدید اروپا و ژاپن را سوار شوند , خودروهای دست دوم در ژاپن بسیار ارزان است ملت با ٥ تا ٦ میلیون میتواند تویوتا كمری سوار شوند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
۰
۰
پس با احتساب افزایش قیمت بنزین و آب وبرق وگاز سال آینده سالی بدون تورم و گرانی خواهیم داشت!!! واقعا دست دولت تدبیر وامید درد نكند!!؟ آخه چقدر امید می دهید وچقدر تدبیر دارید. واقعا كه با این گونه اداره كشور، ننi جون من هم می تونست تدبیر داشته باشه و همچی روگرون كنه و همش از جیب مردم بكشه دست آخر هم بیاد یارانه رو قطع كنه، بعد هم بگه من تدبیر دارم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها