رضاعنایتی،​آقای گل 3 دوره لیگ برتر:

گل ملی​کم دارم، اما همه دوستم دارند

کد خبر: ۶۵۲۲۸۳
عنایتی: اعتصاب‌مان همچنان ادامه خواهد داشت

آْقای گل لیگ برتر فوتبال می‌گوید به خاطر شرایط مالی تیمش هیچ لذتی از عنوانش نمی‌برد.

رضا عنایتی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اعتصاب تیمش به دلیل پرداخت نشدن مطالبات توضیح داد: دو، سه ماه است مدام به ما قول می‌دهند اما هیچ پولی پرداخت نشده است. فعلا اعلام شده درصدد هستند تا در یکی، دو روز آینده مشکل برطرف شود. شرایط مالی واقعا عذاب‌آور است. ما چاره‌ای به جز اعتصاب نداشتیم. خود من اول فصل پیشنهادهای بسیاری را به خاطر صبا رد کردم نمی‌دانستیم این اوضاع نابسامان در انتظارمان است. از شانس بدمن هرجا می‌روم مشکل مالی پیش می‌آید. شاید به خاطر قدم من است!

وی با بیان اینکه تمرین نکردن تصمیم گروهی بود، افزود: بعضی وقت‌ها مشکلات از حد می‌گذرد. من به باشگاه هم اعلام کردم که دیگر نمی‌توانم پادرمیانی کنم. شاید به خاطر این کارم ذهنیت باشگاه نسبت به من خراب شود اما نمی‌توانستم بین خودم و بازیکنان فاصله بیندازم. به همین خاطر به نمایندگی از آنها با باشگاه صحبت کردم و گفتم حاضر نیستیم با این شرایط تمرین کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است آنها هم مثل بازیکنان پرسپولیس بعد از یک مدت ناامید شده و به تمرین‌ها بازگردند، گفت: قرارداد بازیکنان پرسپولیس یا تیم‌های دیگر با ما زمین تا آسمان تفاوت دارد. بازیکنان ما چیزی قرارداد نبسته‌اند که بخواهند از آن هم بگذرند. مطمئن باشید اگر این روند ادامه پیدا کند اعتصاب بازیکنان هم ادامه پیدا خواهد کرد و ما مثل پرسپولیسی‌ها نیستیم که قراردادمان میلیاردی باشد و تمرین‌ها بازگردیم. همچنین شنیده‌ام برای هفته آینده اردویی را در قم تدارک دیده‌اند اما بعید می‌دانم با این شرایط بازیکنان به اردو بروند. مسوولان باشگاه ابتدا باید مشکلات مالی را حل می‌کردند سپس به فکر برگزاری اردو می‌افتادند.

عنایتی همچنین با بیان اینکه کشوری‌فرد نمی‌تواند به تنهایی مشکلات را حل کند، افزود: ما احترام خاصی برای مدیرعامل باشگاه قائلیم حتی آمدن من به صبا به خاطر شخص آقای کشوری‌فرد بود اما معتقدم او نمی‌تواند به تنهایی مشکلش را حل کند. ما یکی، دو ماه به خاطر قول‌های ایشان سکوت کردیم اما از این به بعد استانداری هم باید به کمک باشگاه بیاید. شرایط بسیار بد است. آقایان فکر نکنند خطر سقوط ما را تهدید نمی‌کند. نمی‌دانم دلیل این بی‌خیالی چیست. ما واقعا حاشیه امنیت نداریم. سه امتیاز بازی با آینده‌مان با ذوب‌آهن حکم ماندن یا رفتن‌مان را امضا خواهد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اختلافی بین او و صمد مرفاوی بر سر اعتصاب بازیکنان پیش آمده است، خاطرنشان کرد: کادرفنی راضی به این اعتصاب نبود. خود بازیکنان هم راضی نیستند اما وقتی کار از حد می‌گذرد، چاره‌ای نداریم. ما شش باخت پشت سر هم داشتیم و اوضاع به هم ریخته بود. در آن زمان هم شرایط بد مالی ما را اذیت می‌کرد ولی آمدیم و وضعیت تیم را در جدول بهتر کردیم اما الان فاصله‌ای که بین کادرفنی و بازیکنان افتاده، به خاطر مسائل مالی بوده و طبیعی است. سرمربی تیم می‌خواهد تیمش را در اختیار داشته باشد.

عنایتی در پایان درباره اینکه آیا در شرایط فعلی به آقای گلی هم فکر می‌کند یا نه، به ایسنا گفت: در حال حاضر با 12 گل در رده نخست گلزنان قرار دارم اما به جای لذت بردن از این اتفاق، زجر می‌کشم! در حال حاضر تنها دغدغه من برطرف شدن مشکلات مالی بازیکنان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها